Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Zo hier ben ik dan even voorstellen

We vinden het leuk als iedereen zich even voorstelt.
Dat kan in dit forumonderdeel

Moderator: moderatorteam

Gesloten
darkqueen22
nieuw lid

Zo hier ben ik dan even voorstellen

Ongelezen bericht door darkqueen22 »

Hallo mijn naam is wendy. Ik woon sinds kort samen met mijn verloofde Bas. Ik ben 21 en wordt einde van de maand 22, en bas is al 22.
Voordat we gingen samen wonen stond al vast dat we een hond moesten hebben. We zijn beiden altijd opgegroeid met honden. Ik kan me een leven zonder echt niet meer voorstellen. Aangezien ik een spierziekte heb en niet mag werken heb ik de hele dag de tijd. Ik zag er al tegenop om in een nieuw huis te zitten en niks te moeten doen.
Toen was ik even gaan zoeken op internet. Helaas zijn veel sites vol van honden met een slechte geschiedenis en slechte opvoeding die dan maar te koop worden aangeboden. Op zo'n site vond ik spike. Spike is al gekomen voordat we ons huis hadden. We woonden nog even bij mijn vader. Spike heeft een moeilijke start gehad. Hij is een kruising argentijnse dog met stefferd ofzo. De precieze rassen weten we niet. Spïke is begonnen als een bench hond. Zijn baasje heeft hem gekocht zonder de goedkeuring van zijn vrouw, die het helemaal niet leuk vond en dus moest spike altijd in de bench. Veder waren dat mensen die niks met hun hond deden. Na een scheiding wilde de man spike niet meer en de vrouw wilde hem uitzetten in het bos. Spik was al bijna 11 maanden en nu al groot en sterk en onhandelbaar.

We zijn spike gaan halen als verjaardagscadeau voor bas. We hebben echt veel werk moeten doen voor spike vooral ik, want hij kon zijn naam niet eens. ook kon hij niet aan de lijn lopen of zitten. Inmiddels is hij sinds 14 juni 2008 1 jaar geworden. Het is een schat van een hond hij luistert bijna helemaal goed. Hij is bst dominant omdat hij nu ook nog eens in zijn pubertijd zit. Hij loopt altijd weg naar de vrouwtjes dus kan hij niet los lopen. We gaan in augustus met hem naar de honden training. ook hebben we hem helemaal nieuw laten enten en een chip laten plaatsen. de vorige eigenaars zeiden dat hij wel geent was maar dat geloven we niet en het zekere voor het onzekere.

inmiddels is onze liefde voor honden flink uitgegroeid. op 27 mei werd bij een kennis een per ongeluk nestje geboren. de vader hond was een kruising herder- rotweiler en de moeder was een engelse cocker spaniel.

Na mijn eerste blik op de pups werd ik meteen verliefd op sam. Hij heeft het uiterlijk precies van een rotweiler. veel bruin en zwart. naarmate we vaker gingen kijken wat natuurlijk fout is. Werd ik ook nog eens verliefd op jop. Hij kwam altijd bij mij en bleef echt uren bij mij liggen en slapen.
Toen werd het echt moeilijk voor ons. Want ik was echt erg aan het twijfelen of het sam of jop werd. Toen ik er voor koos om de hond te nemen die meer na mij kwam dus jop kwam de kennis met een stom voorstel om beide te nemen. Ik was al verkocht en hoopte dat bas nee zou zeggen. Maar hij dacht van nou dat zou ze wel leuk vinden dus zei hij ja kunnen we toch doen of niet dan?
haha Das sinds afgelopen zaterdag heb ik mijn vroegtijdig verjaardagscadeau gekregen en dat zijn jop en sam.
Het zijn ook twee mannetjes. Het gaat heel goed met spike en ze spelen heel fijn. Veder bestaat ons huishouden nog uit een Papegaai een blauwvoorhoofd amazone genaamd cocco en een valkparkiet genaamd ricco .

Nu heb ik mijn handen vol aan mijn dieren maar het is echt leuk. Veder vind ik lezen wel leuk. Als ik de kans krijg om het te doen. haha

sorry voor meteen zoveel tekst maar ik ben een kwebbelkous :blah:
foto's zal ik proberen zo snel mogelijk te laten volgen.
groeten van wendy en de dogs
MC65
Zeer actief

Ongelezen bericht door MC65 »

welkom !
-------------------------------------------------------
groetjes , Manon en 'n lebber van Ice

Sam 30-09-1997 - 14-02-2008
doggy

Ongelezen bericht door doggy »

Welkom :smile1:

Ik hoop dat alles goed zal gaan, met 3 reu-en in huis.
Irene
Zeer actief
Mijn ras(sen): Boerenfox
Spaanse mix
dwergpincher
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door Irene »

Hoi welkom hier.
Leuk juist zo'n lekker lang verhaal bij binnenkomst, dan weten we gelijk wat van je.
Klinkt als een gezellige boel bij je.
Veel plezier hier op het forum
Sabby
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Sabby »

welkom, leuk zo'n uitgebreide voorstelling!
distance-creations.nl voor persoonlijke waakborden en (dieren)dingen met foto!
Afbeelding
wolfwoman
Zeer actief
Mijn ras(sen): Tsjechoslowaakse Wolfhonden
& Tamaskan Dog
Contacteer:

Ongelezen bericht door wolfwoman »

Afbeelding

Wij hebben 4 Tsjechoslowaakse Wolfhonden, een teefje van bijna 3 jaar,
Een reu en een teef van 15 maanden, en een puppen-teefje van 10 weken.
Ik wens je veel lees- en schrijfplezier !!
http://www.vantaelsesluske.nl __ groeten Stefanie
cornelie

Ongelezen bericht door cornelie »

Ook van my en myn hondjes
WELKOM HIER :zwaai
jitske
Zeer actief

Ongelezen bericht door jitske »

Afbeelding

welkom en veel plezier hier
groetjes jitske boeffie en sammie

Afbeelding