wij hadden al een aquarium... en voorheen zaten er chicliden(of hoe je dat schrijft) in.. aangezien deze een voor een dood gingen..(en ik ze afschuwelijk vond) hebben wij de laatste 3 weggegeven aan iemand die net begon...
nadat de bak 3mnd leeg heeft gestaan, kwam mijn oom met het leuke idee ..... waarom neem je niet wat baby goudvissen...(heeft hij in ze vijver..)
dus de bak in orde gemaakt.... baby vissen er in.. nou 2 weken later alles dood... maar wel een bak met 500 liter gevult..
dus ik mijn idee geoppert.. zullen we goudvissen en sluierstaarten er in doen.... makkelijk en kleurrijk...(me vriend had het liever niet maar oke....)
wij 4 goedkope vissen gekocht... en die er in gedaan..
vervolgens hebben we nog 3 vissen van een vriend gehad(waaronder die hele witte en die hele grote goudvis..) en gister nog 1 koi erbij gekocht...
die hele witte heeft een ongelukje gehad en daardoor is hij aan beide ogen blind maar hij red zich uitstekend in de grote bak....
hier een filmpje....

maar er komen nog meer vissen in hoor... oa een algeneter en 3 goudvissen van me zus d'r werk. en wel wat sluier staarten....