Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Poppetje goes Italy

Voor alle hondenfotos

Moderator: moderatorteam

Poppetje
Zeer actief

Poppetje goes Italy

Ongelezen bericht door Poppetje »

Samen met mama en haar vriend zijn we een weekje naar Italie geweest. We sliepen met zijn 3e in een grote tent en ik sliep natuurlijk in het midden van het luchtbed en ik mocht elke avond als eerste een kussen uitkiezen, ik koos natuurlijk alle 3 de kussens .

We zijn de eerste dag naar het Gardameer geweest, mama had de doggyride meegenomen met flessen water, handdoeken en ik kon er natuurlijk in voor als het te warm werd en ik in de schaduw wilde zitten. We hadden veel bekijks met die doggyride erbij en dan mijn kleine hoofdje boven.

Afbeelding
Gelukkig hadden ze hem meegenomen, want zoals je kan zien kreeg ik het behoorlijk warm van het lopen op de stenen en het asfalt.

Afbeelding
Afkoelen in het water was ook niet verkeerd!

Ook zijn we naar een heel hoog kruis geweest, deze stond op 1600 meter en vanaf deze plek konden we zo uitkijken op onze camping en we konden ook nog een stukje van het Gardameer zien. Eng vond ik het niet, want mama tilde mij op die enge plek gewoon op zodat er niets kon gebeuren!

Het was flink lopen zeg, die berg op, en als je dan denkt er te zijn moet je nog 100meter over het gras!

Afbeelding
En toen kon ik lekker van het uitzicht genieten in mama haar armen.

Nou na zo`n dagje in de hitte was het tijd voor wat afkoeling. Dus zijn we eerst een heel stuk wezen rijden en daarna met een gondel een heeel stuk omhoog gegaan. Als ik de vriend van mijn mama moet geloven was het zo`n 3500 meter hoog! En op die bergtop lag allemaal sneeuw. Er liep ook nog een teckel, daar moest ik eerst tegen blaffen en lelijk doen zodat hij niet zou denken dat ik klein ben ofzo, maar de teckel was niet onder de indruk en mama ook niet dus toen heb ik maar even gesnuffeld aan de teckel en was het goed.

Afbeelding
Zoals ik al zei lag boven op de berg allemaal sneeuw, ik zorgde ervoor dat mama door moest blijven lopen wat dat sneeuw op mijn pootjes werd toch wel erg koud als ik stil stond.

Afbeelding
Eenmaal beneden was het weer lekker warm en kon mijn vestje weer uit, heerlijk om na die kou lekker in het zonnetje te zitten.

Na weer een heerlijk nachtje doorgebracht te hebben op 3 kussens zijn we vroeg opgestaan om naar een natuurpark te gaan en de watervallen te zien. En natuurlijk een lekker stuk door het natuurpark te lopen.

Het natuurpark was echt heel groot, we zijn helemaal tot bovenaan gelopen tot we niet meer verder konden.

Afbeelding
De waterval, zo die was mooi zeg van dichtbij. Maar er kwam zo snel en hard water naar beneden dat ik niet te dichtbij ging staan want daar werd je echt wel nat van!

Afbeelding
Je kon daar echt goed klimmen en klauteren over stenen en door zand en grond.

Afbeelding
Tijdens het wandelen door het natuurpark kwam ik ook nog 2 hele rare dingen tegen. Van mama mocht ik er niet aanzitten, maar ik was wel benieuwd. Mama vertelde dat de rode met witte stippen van kabouter Spillebeen was en dat die het niet zo op honden had.

Afbeelding
Op de terugweg naar de auto kwamen we langs een beekje, het enige beekje waar je wel enigzins in kon staan om even af te koelen en natuurlijk even een lekker slokje te drinken. Brr was wel koud water hoor!

En toen brak de op 1 na laatste dag aan. Mama en haar vriend wilden graag het water op met een waterfiets en dan lekker dobberen en bruin worden én zwemmen in het Gardameer! Nou ik natuurlijk mee, mama hoorde dat het Gardameer zo`n 300meter diep is, als het al niet meer is, dus had ze uit voorzorg een zwemvest voor mij gehaald. Ik ben namelijk niet zo`n zwemmer! Dus daar gingen we dan, met zijn 3e op de waterfiets. En wat heb ik genoten zeg, maar mama die het water insprong ik snap daar natuurlijk niets van het water is toch veel te koud!

Afbeelding
Mama had alle handdoeken alweer ingepakt want we waren bijna weer bij de kant, dus ik ben maar op haar tas gaan liggen. Tja die boot is toch veel te koud om op te liggen, ik dacht dat ze dat nu toch wel doorhad.

Op de camping liepen veel Nederlandse mensen rond, dat waren allemaal bekende van de vriend van mama en die hadden weer kinderen meegenomen en die vond ik wel leuk. Die wilde mij uitlaten en met mij knuffelen en ze brachten zelfs het water naar mijn mandje toe. Tja die hadden natuurlijk meteen door dat ik een prinsesje ben . Van 1 meisje kreeg ik zelfs een bandje in mijn lievelingskleur met mijn naam erop.

Afbeelding
Hier kan je een heel klein stukje zien van mijn naam.

Zo, dat was mijn vakantie in Italie. Hopelijk hebben we volgend jaar ook weer zo`n leuke vakantie.
samantha!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador retriever
Aantal honden: 6

Ongelezen bericht door samantha! »

Heerlijke foto's :ok:
Afbeelding
In liefdevolle herinnering: Max 09-04-2000/07-11-2011 en Babs 20-12-2005/18-10-2012
Addy

Ongelezen bericht door Addy »

Wat een leuk verslag, heerlijk dat jullie zo genoten hebben :ok:
MJ
Zeer actief
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door MJ »

Heerlijk genoten dus ....fijn !
Ach en die laatste foto ! :I:
Lysette
Zeer actief
Contacteer: