Moderator: moderatorteam
Ik heb deze genomen omdat ik vanaf morgen een 3-daagse met de hondjes ga lopen (geen zorgen, Yore mag een groot gedeelte op een sccootmobielNanna schreef:Vind je het heel erg als ik er helemaal niet van hou, van tuigjes
Ik vind het net een soort luier, maar dan aan de voorkant.
Het motiefje is wel schattig

En als het praktisch is, mag het ook best een beetje leuk en kitch zijnNanna schreef:Je hoeft je niet te verdedigen hoorJacksel schreef:Ik heb deze genomen omdat ik vanaf morgen een 3-daagse met de hondjes ga lopen (geen zorgen, Yore mag een groot gedeelte op een sccootmobielNanna schreef:Vind je het heel erg als ik er helemaal niet van hou, van tuigjes
Ik vind het net een soort luier, maar dan aan de voorkant.
Het motiefje is wel schattig) en ik het dan fijner vind als hij een tuigje aanheeft, zodat er niet steeds druk op de nek komt als hij trekt. 3-daagse is voor zover ik weet namelijk verplicht aangelijnd... Yore had al een tuigje, maar daar was hij bijna uit gegroeid, plus dat die rood was (namelijk een oude van Jamey), dat kan natuurlijk niet
Deze verdeeld naar mijn mening de druk beter dan een tuigje van halsband dikke nylon bandjes...
Ik snap volledig de voordelen.
Ik vind het alleen niet mooi.
Maar goed, een mensch moet ook weleens praktisch zijn.