Moderator: moderatorteam

Dan moet je maar nooit gaan barfen. Van alle onderdelen bevat het hoofd van een dier de meest belangrijke vitaminen en is dus essentieel als je zelf samenstelt.nathalietjuh schreef:Ach erme... Dat hoofdje :N: (van dat konijn bedoel ik..)
barfen, oke! Ik vind alle beestjes oke, maar een konijn (of cavia) zou ik niet kunnen hoor!
Volgens mij zijn er meerdere beestjes met hoofd, behalve konijnenGolden Stanley schreef:Dan moet je maar nooit gaan barfen. Van alle onderdelen bevat het hoofd van een dier de meest belangrijke vitaminen en is dus essentieel als je zelf samenstelt.nathalietjuh schreef:Ach erme... Dat hoofdje :N: (van dat konijn bedoel ik..)
barfen, oke! Ik vind alle beestjes oke, maar een konijn (of cavia) zou ik niet kunnen hoor!![]()
Overigens geef ik konijn- en haaskarkas erg graag als niet bio-industriedier. Geen cavia, ratten, gerbrils etc.

Wat vind jij meerdere beestjes.........die voldoen aan dezelfde kwaliteit vlees?nathalietjuh schreef:Volgens mij zijn er meerdere beestjes met hoofd, behalve konijnenGolden Stanley schreef:Dan moet je maar nooit gaan barfen. Van alle onderdelen bevat het hoofd van een dier de meest belangrijke vitaminen en is dus essentieel als je zelf samenstelt.nathalietjuh schreef:Ach erme... Dat hoofdje :N: (van dat konijn bedoel ik..)
barfen, oke! Ik vind alle beestjes oke, maar een konijn (of cavia) zou ik niet kunnen hoor!![]()
Overigens geef ik konijn- en haaskarkas erg graag als niet bio-industriedier. Geen cavia, ratten, gerbrils etc.
Golden Stanley schreef:Wat vind jij meerdere beestjes.........die voldoen aan dezelfde kwaliteit vlees?nathalietjuh schreef:Volgens mij zijn er meerdere beestjes met hoofd, behalve konijnenGolden Stanley schreef:Dan moet je maar nooit gaan barfen. Van alle onderdelen bevat het hoofd van een dier de meest belangrijke vitaminen en is dus essentieel als je zelf samenstelt.nathalietjuh schreef:Ach erme... Dat hoofdje :N: (van dat konijn bedoel ik..)

Dat recht heb je toch, is geen probleem dat je dat vindt. Zo geef ik andere dingen weer niet, omdat ik het voor mijn honden belangrijk vind kwaliteit te voeren. En ja, daar hoort ook konijn bij. Het is dus niet uit stoerdoenerij dat ik dit voer, maar een essentieel onderdeel van hun voeding.nathalietjuh schreef:Golden Stanley schreef:Wat vind jij meerdere beestjes.........die voldoen aan dezelfde kwaliteit vlees?nathalietjuh schreef:Volgens mij zijn er meerdere beestjes met hoofd, behalve konijnenGolden Stanley schreef: Dan moet je maar nooit gaan barfen. Van alle onderdelen bevat het hoofd van een dier de meest belangrijke vitaminen en is dus essentieel als je zelf samenstelt.![]()
Overigens geef ik konijn- en haaskarkas erg graag als niet bio-industriedier. Geen cavia, ratten, gerbrils etc.![]()
Geen idee.. Het was niet de bedoeling om een soort van discussie op te wekken hoor
. Ik heb totaal geen moeite om een compleet beestje aan mijn honden te geven, maar ik geef geen konijn. Ze barfen dan ook niet volledig.
De foto's zijn wel leuk