Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
nieuw hier
Moderator: moderatorteam
-
Mirjam65
- Vaste gebruiker
nieuw hier
Hallo allemaal, ik ben nieuw hier dus kom me even voorstellen. Ik ben Mirjam en woon met mijn dochter, 2 honden en 2 katten in Zoetermeer.
Teuntje was mijn eerste hond na een paar hondloze jaren. Ze is een Frans bulletje en is net 2 jaar geworden. Na een jaartje kreeg ik Daan erbij, als kadootje van mijn dochter. Helaas was Daan ziek en hebben we hem met 9 maanden in moeten laten slapen. Teuntje was echt ontroostbaar, wilde niet meer eten, wandelen of spelen en viel erg veel af. Dus voor haar is Beau eigenlijk sneller bij ons gekomen dan ik gedacht had. Beau kwam hier met 3 maanden en is net een half jaar oud. Teuntje en Beau zijn de grootste maatjes, en Teuntje was al snel na Beau's komst weer helemaal het mij bekende blije bullemeisje.
Naast Teuntje en Beau wonen Oom Wim en Tante Annie hier, een zwarte kater en een cypers poesje.
En heel regelmatig komen de beste vrienden van Teuntje en Beau hier gezellig een dagje spelen. Dat zijn Ruby en Goyas, 2 Goldens.
Teuntje was mijn eerste hond na een paar hondloze jaren. Ze is een Frans bulletje en is net 2 jaar geworden. Na een jaartje kreeg ik Daan erbij, als kadootje van mijn dochter. Helaas was Daan ziek en hebben we hem met 9 maanden in moeten laten slapen. Teuntje was echt ontroostbaar, wilde niet meer eten, wandelen of spelen en viel erg veel af. Dus voor haar is Beau eigenlijk sneller bij ons gekomen dan ik gedacht had. Beau kwam hier met 3 maanden en is net een half jaar oud. Teuntje en Beau zijn de grootste maatjes, en Teuntje was al snel na Beau's komst weer helemaal het mij bekende blije bullemeisje.
Naast Teuntje en Beau wonen Oom Wim en Tante Annie hier, een zwarte kater en een cypers poesje.
En heel regelmatig komen de beste vrienden van Teuntje en Beau hier gezellig een dagje spelen. Dat zijn Ruby en Goyas, 2 Goldens.
Liefste Daan, we zullen je nooit vergeten, klein dapper mannetje van ons.
26-10-2007 04-07-2008
- *Charlotte
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
- freskin
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): schotse herder, SWH
- Aantal honden: 2
-
Sammy1980