Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Uitleg bij de foto's please? Ik weet van enkele wat het zijn maar van de meeste niet, zoals de beestjes op de derde foto. Ben ik heel benieuwd naar. Zijn geen vogels, geen kikkers, geen
Anna* schreef:Uitleg bij de foto's please? Ik weet van enkele wat het zijn maar van de meeste niet, zoals de beestjes op de derde foto. Ben ik heel benieuwd naar. Zijn geen vogels, geen kikkers, geen
De foto's van de bruiloft zijn te vinden via de link in de eerste post.
En ik zal ook even bij de foto's zetten wat voor dieren het zijn.
Al de foto's zijn gewoon buiten in de natuur gemaakt.
Gaaf joh, Costa Rica. Mooie foto's ook!
Ik ben er 8 jaar geleden geweest en ik zou willen dat ik toen ook een goede camera bij me had. Grappig dat ik exact dezelfde dieren op de foto heb staan, alleen dan in bagger kwaliteit.
Mooi land hè?
ingrid2112 schreef:Nog gefeliciteerd met het huwelijk! En wat een mooie foto's,
Alleen die spin.....eeks..die liep daar zomaar?? --slik--
Nee die spin is uit zijn schuilplaats gelokt door de gids. Ze zijn blind en reageren op trillingen die ze voelen. Ze vluchten als ze mensen voelen lopen. De gids deed met een stokje alsof er een krekel voor het hol van de spin zat, en dan komt ie dus een stukje naar buiten.