Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Wij zijn siamezen en een drieling

Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.

Moderator: moderatorteam

chrico
Zeer actief

Wij zijn siamezen en een drieling

Ongelezen bericht door chrico »

Dus de honden hebben het heeeeeeeeeeeel zwaar hier :mrgreen:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Rataplan
Zeer actief
Mijn ras(sen): asielhonden!

Ongelezen bericht door Rataplan »

Mooooiiii ze zijn ook niet zo iel he, ik vind dat veel stiekum veel mooier :wink:
Obelix 6-5- 2004 - 13-6- 2009 Rataplan 7-4 1998- 18-3-2013 Forever may not be long enough for this love....
chrico
Zeer actief

Ik vind ze ook niet zo iel alhoewel laatst iemand vroeg of de donkere een kitten was :mrgreen:
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
twinkeltje
moderator
Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door twinkeltje »

wat een heerlijke aroganten smoeltjes zeg :ok:
Afbeelding
danielle-russel-king
Zeer actief

Ongelezen bericht door danielle-russel-king »

hahaha de 3 klieren bij elkaar en ze zien er zo zoet uit op de foto :smile: :smile: :smile:
Afbeelding
miekmiek

Ongelezen bericht door miekmiek »

hoe heb je ooit de kittenperiode overleefd?! :eek: :mrgreen:
Maylala
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kamikaze-terriërs

Ongelezen bericht door Maylala »

miekmiek schreef:hoe heb je ooit de kittenperiode overleefd?! :eek: :mrgreen:
Dat was ook mijn eerste gedachte toen ik de topictitel zag. :mrgreen: Maar zo te zien zijn het drie zoete poppetjes, dus zo erg kan het nooit geweest zijn. :pffff: :mrgreen:
Afbeelding
fabienne s
Zeer actief
Mijn ras(sen): flatcoated retriever

Ongelezen bericht door fabienne s »

ik dacht dat siamezen alleen in points en wit voorkwamen?maar dus ook in andere kleuren.wat is dan het verschil met een oosters korthaar(ik ging uit van de kleur)
Afbeelding

jemble 5 maanden
alm@
moderator
Mijn ras(sen): Langhaar teckel
Aantal honden: 3

Re: Wij zijn siamezen en een drieling

Ongelezen bericht door alm@ »

chrico schreef:Dus de honden hebben het heeeeeeeeeeeel zwaar hier :mrgreen:
Niet alleen de honden, de visite ook :N:
Afbeelding
Mit
Zeer actief
Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Mit »

Ooooh wauw Whera!! Mijn droomras :I:
Afbeelding
*Linda*
Zeer actief

Ongelezen bericht door *Linda* »

Och, arme hondjes, die koppen :smile:
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
chrico
Zeer actief

miekmiek schreef:hoe heb je ooit de kittenperiode overleefd?! :eek: :mrgreen:
Haha ik overleef het nu ook maar op het randje, dit zijn echt drie giga vervelende klieren bij elkaar.
De bruine zeg maar die vooraan zit is Thyara, die denkt dat ze god in eigen persoon in en doet ook gewoon alles wat verboden is. Een grotere mensenvriend is er niet, zij vind iedereen leuk lief en aardig en al wil je haar niet dan zorgt ze wel dat je haar aait. De lichtere erachter is Pockey, dat is de simpelste van het stel en daardoor ook een beetje mijn zwak. Die wil springen en spring gewoon ergens naar, ligt te slapen en klettert van de stoel, mist altijd het lekkers omdat hij eerst de andere kant oploopt van hee ik hoor wat, waar waar waar en tegen die tijd is het al op.
Hij eet het minst van het stel maar is af en toe net een theemuts want voor een siam is hij aardig gezet. Is ook altijd de pineut bij de honden als ze erachter aangaan. De twee andere lopen uit te dagen en te klieren en zijn weg voor de honden reageren en allen hij blijft staan :smile:
Balou is de blauwe, das een etter. Geen aandacht en hij bijt of klint via je broek omhoog, kan ook verschrikkelijk om aandacht roepen, maakt je wakker omdat de bakken met brokken leeg zijn door in je neus te bijten. Hij heeft een par slagtanden waar je u tegen zegt en das niet fijn in je tere neusvleugels.

Het zijn alledrie oosterse kortharen, twee siams en 1 blauwe maar voor het gemak zeg ik altijd 3 siams :mrgreen:

Moet wel zeggen dat als je tegen hun karakter kan dan heb je er geweldige katten aan. Ze zijn heel aanwezig en zoals Alma zegt, ook de visite is de pineut als ze er zin in hebben om te pesten :smile:
Kan er eigenlijk wel een boek over schrijven wat dit stel uitvreet zo over de dag genomen, de etters :mrgreen:
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
ingrid2112
Zeer actief

Ongelezen bericht door ingrid2112 »

slik...ik vind ze best een beetje eng, die drie musketiers...is het bij hen ook " 1 voor allen en allen voor 1"?
chrico
Zeer actief

Ze doen alles samen die drie, als je er 1 ziet zijn de anderen in de buurt. Als er knokken is staan ze met zijn drieen op een rij, beetje partners in crime. Als de 1 wat gestolen heeft delen ze de buit maar laat er geen ander bijkomen want dan zijn het weer krengen :mrgreen:
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Mit
Zeer actief

Je moet er wel tegenkunnen inderdaad. Ik vind het een geweldig ras en wilde ze al met mijn ex man. Die wilde alleen geen "aanwezige" kat, dus tja, dan kan je de OK/Siamees wel schrappen :jank:

Nu kunnen we sowieso geen katten nemen maar mocht er ooit nog een kat komen, dan sowieso een Siamees. Lars heeft toch de pest aan katten dus of het nu een HTK theezak is of een Siamees, maakt niet uit :mrgreen:
Afbeelding
Hummer
Actief

Ongelezen bericht door Hummer »

fabienne s schreef:ik dacht dat siamezen alleen in points en wit voorkwamen?maar dus ook in andere kleuren.wat is dan het verschil met een oosters korthaar(ik ging uit van de kleur)
De points en witte zijn siamezen en de effe gekleurde en bi en tri colours zijn oosters kortharen. Het is een beetje vreemd, want de kleur bepaald dus de naam. Ik heb zelf twee siamezen een redpoint en een bluepoint en een oosterskorthaar bicolour (blauw)
Een hond is leuk, maar een Welsh corgi cardigan is het einde!!
Hummer
Actief

Ongelezen bericht door Hummer »

Jinx schreef:Je moet er wel tegenkunnen inderdaad. Ik vind het een geweldig ras en wilde ze al met mijn ex man. Die wilde alleen geen "aanwezige" kat, dus tja, dan kan je de OK/Siamees wel schrappen :jank:

Nu kunnen we sowieso geen katten nemen maar mocht er ooit nog een kat komen, dan sowieso een Siamees. Lars heeft toch de pest aan katten dus of het nu een HTK theezak is of een Siamees, maakt niet uit :mrgreen:
Dat is zeker waar met drie siamezen is het een gezellige boel. Ze kunnen lekker praten :mrgreen:
Een hond is leuk, maar een Welsh corgi cardigan is het einde!!
chrico
Zeer actief

Voor iemand die geen binding met katten heeft denk ik dat een siamees een probleem gaat worden. Een beetje siam gaat die persoon gewoon uitlokken.
Voorbeeldje hoe dingen ook kunnen lopen.
Rico, siam eerste klas :mrgreen: was jaloers op alles en iedereen die in mijn buurt kwam. Ik kon alles met die kat doen maar af en toe plakte ik hem ook achter het behang. Kwam er visite, kreeg een rondleiding en legde bijv een hand op mijn bed wat ik niet gezien had dan plaste hij daar. Alleen ik mocht het bed opmaken want als een ander hielp dan kon ik daarna alles in de was doen. Sliep tussen ons in (erger dan een voorbehoedsmiddel) en de nachten dat wij wakker werden omdat Bob het in zijn hoofd haalde een arm om me heen te doen in zijn slaap zijn niet te tellen. Hij krabte, beet, schreeuwde moord en brand. Meneer had mij zich toe geeigend en het gezin had zich aan te passen :mrgreen: Hing de hele dag om mij heen, zat op mijn schouder, schoot en als dat niet kon dan zat hij bovenop de deur te loeren tot het geschikte moment. Als er iemand in huis zou zijn die geen binding zou hebben met een kat dan hadden we een groot probleem gehad. Eten was ook zoiets, hij vond dat er een hapje voor mij en een hapje voor hem moest zijn. Deed ik dat niet dan pakte hij het met vork en al. Af en toe probeerde hij het bij een ander en dan kreeg je lachwekkende taferelen. Ik zal eens zoeken naar een foto (hoop dat die de computercrash heeft overleefd) waarop je kan zien dat hij in gevecht is met Bob. Zijn nagels staan gewoon in zijn huid, bek open en witheet was hij dat het niet mocht :smile:
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Kit
Erelid
Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco

Ongelezen bericht door Kit »

eehmmmmm :N: :smile: :smile: :smile:
tekkel
Erelid
Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel

Ongelezen bericht door tekkel »

chrico schreef:Voor iemand die geen binding met katten heeft denk ik dat een siamees een probleem gaat worden. Een beetje siam gaat die persoon gewoon uitlokken.
Voorbeeldje hoe dingen ook kunnen lopen.
Rico, siam eerste klas :mrgreen: was jaloers op alles en iedereen die in mijn buurt kwam. Ik kon alles met die kat doen maar af en toe plakte ik hem ook achter het behang. Kwam er visite, kreeg een rondleiding en legde bijv een hand op mijn bed wat ik niet gezien had dan plaste hij daar. Alleen ik mocht het bed opmaken want als een ander hielp dan kon ik daarna alles in de was doen. Sliep tussen ons in (erger dan een voorbehoedsmiddel) en de nachten dat wij wakker werden omdat Bob het in zijn hoofd haalde een arm om me heen te doen in zijn slaap zijn niet te tellen. Hij krabte, beet, schreeuwde moord en brand. Meneer had mij zich toe geeigend en het gezin had zich aan te passen :mrgreen: Hing de hele dag om mij heen, zat op mijn schouder, schoot en als dat niet kon dan zat hij bovenop de deur te loeren tot het geschikte moment. Als er iemand in huis zou zijn die geen binding zou hebben met een kat dan hadden we een groot probleem gehad. Eten was ook zoiets, hij vond dat er een hapje voor mij en een hapje voor hem moest zijn. Deed ik dat niet dan pakte hij het met vork en al. Af en toe probeerde hij het bij een ander en dan kreeg je lachwekkende taferelen. Ik zal eens zoeken naar een foto (hoop dat die de computercrash heeft overleefd) waarop je kan zien dat hij in gevecht is met Bob. Zijn nagels staan gewoon in zijn huid, bek open en witheet was hij dat het niet mocht :smile:
:smile: :smile: :smile: :N:

Ik ben bang voor katten, en nu weet ik weer waarom :mrgreen:
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
Mit
Zeer actief

Ik geniet echt van je verhalen, wat een karaktertjes :mrgreen:
Overigens denk ik niet dat hier ooit nog een kat komt, maar als dat wel zo is ga ik toch om tafel zitten voor een Siamees :wink:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Foto's Diversen”