Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
gister waren mijn dochter en ik winkelen voor de komende verjaardagen
werden we ineens aangesproken door een man die vroeg of me dochter model wou zijn die avond voor een cosmo kaper
en dat wilde ze wel
zo gezegd zo gedaan
ze ging zo weg
en kwam zo terug ik vind het helemaal super
en zei zelf gelukkig ook
Edit.. Die groene plukjes zijn dat stukjes nephaar of is dat geverft?
Ikzelf heb ik het verleden namelijk donkerblauw gehad en dat moest ik iedere week bijkleuren. Dat werd mij op den duur iets teveel werk
Laatst gewijzigd door Muis.. op 04 dec 2008 09:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Edit.. Die groene plukjes zijn dat stukjes nephaar of is dat geverft?
Ikzelf heb ik het verleden namelijk donkerblauw gehad en dat moest ik iedere week bijkleuren. Dat werd mij op den duur iets teveel werk
dat groen is verf ze is ook wel eens rosse geweest het blijft zo week of vier zitten maar met van die verf pompjes zit het er zo weer in
Leuk!!!
Het lichte haar met die iets donkere plukjes staat haar wat zachter, maar dit kan ze ook goed hebben. Dat heb je als je jong bent, dan staat alles.
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici. In memoriam Yentie en Toby