Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Rare snuiters in mijn trimsalon

Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.

Moderator: moderatorteam

hercujess

Rare snuiters in mijn trimsalon

Ongelezen bericht door hercujess »

Maar wel hele lieve :mrgreen: is weer eens iets anders dan de standaard honden en katten die ik doe.

Dit is Marilyn...

Afbeelding

Afbeelding

En Elvis
Afbeelding
snuffel11
Zeer actief
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door snuffel11 »

Komt nog een hoop vanaf zeg ...
hercujess

Lydia schreef:Komt nog een hoop vanaf zeg ...
Eruit en dat zonder te knippen!
Anna*

Ongelezen bericht door Anna* »

Zijn het zuivere angora's? In dat geval zijn ze niet erg bijgehouden, die hoor je wekelijks te plukken toch?
nathalie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kelpie en Weimaraner
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door nathalie »

Ik heb twee zuivere angora's gehad, maar die deed ik echt niet plukken. Wel twee keer in de week kammen.. Een fokker van angora's kwam om de twee/drie maanden knippen!
Afbeelding
Tot ooit lieffie.. Ushi *01-04-10 †07-12-15
True love lives forever... Bowie, *15-12-94 † 26-07-10
Candy, voor altijd in mijn gedachten
http://www.greyblessings.nl
Anna*

O ja, kammen moet je ze, ik vond 'plukken' al zo gek :?

Ik heb een kruising-angora gehad, maar daar viel bijna niet tegenop te kammen, die vacht verviltte waar je bij stond. Inderdaad moet je angora's eens in de zoveel tijd knippen of plukken, in elk geval de vacht bijhouden :)
hercujess

Dit zijn geen angora's, dit zijn teddy dwergkonijnen en die zijn geplukt en ontwold. Ze waren door een opvangstichting aan een fokster van dwergkonijnen gegeven, maar niet met de uitleg wat betreft vachtverzorging en toen Elvis bijna niet meer kon eten en zich niet meer kon wassen, heeft ze bij mij aan de bel getrokken. Ze moest er wel dik een half uur voor rijden, dus ze heeft echt wel het beste met ze voor. En bovendien weet ze nu hoe het moet...
Anna*

hercujess schreef:Ze waren door een opvangstichting aan een fokster van dwergkonijnen gegeven
Daar begrijp ik dus niks van... ik kan alleen maar hopen dat het NIET was om mee te gaan fokken...
hercujess

Anna* schreef:
hercujess schreef:Ze waren door een opvangstichting aan een fokster van dwergkonijnen gegeven
Daar begrijp ik dus niks van... ik kan alleen maar hopen dat het NIET was om mee te gaan fokken...
Nee, het was puur omdat ze bij de opvang geen plek meer hadden.
samantha!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador retriever
Aantal honden: 6

Ongelezen bericht door samantha! »

Dat ziet er een stuk beter uit :ok:
Afbeelding
In liefdevolle herinnering: Max 09-04-2000/07-11-2011 en Babs 20-12-2005/18-10-2012
Plaats reactie

Terug naar “Foto's Diversen”