Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
heb mijn baardjes weer
en na veel geploeter en gescheld is ook mijn terra klaar
hij staat nu op een tijdelijke plaats.. we gaan straks namelijk het hele huis verbouwen en komt dan bij een mooie zwarte muur te staan zodat hij er lekker uit knalt :lol:
hier de foto's
hier het terrarium van 1.50 x 60 x 50
mijn dames samen
dit is Baby
en dit is Arwen
Wil je vlinders in je buik? Prop een rups in je reet!
Blijft dat terrarium groot genoeg? Dacht altijd dat ze een nog grotere terrarium nodig hadden, vandaar dat ik ervoor koos om niet te kijken naar baardjes.
Ik vind ze helemaal geweldig en als het ooit nog kan komen ze er echt
Jinx schreef:Blijft dat terrarium groot genoeg? Dacht altijd dat ze een nog grotere terrarium nodig hadden, vandaar dat ik ervoor koos om niet te kijken naar baardjes.
ja hoor dit is groot genoeg
baardjes worden niet groter dan dit meer.. ik denk dat jij een leguaan bedoelt? die hebben idd een veel groter terrarium nodig
Jinx schreef:Blijft dat terrarium groot genoeg? Dacht altijd dat ze een nog grotere terrarium nodig hadden, vandaar dat ik ervoor koos om niet te kijken naar baardjes.
ja hoor dit is groot genoeg
baardjes worden niet groter dan dit meer.. ik denk dat jij een leguaan bedoelt? die hebben idd een veel groter terrarium nodig
Nee baardjes
Ik moest al erg wennen aan ons terrarium van 100x50x50 dus ik denk dat ik een baardjesterra daarom te groot vond.
Nouja, wie weet als we een grotere huiskamer hebben
Wat leuk zo met die rotspartijen. Mooi die baardagames. Zijn ze ook tam?
ja heel tam
Nee baardjes
Ik moest al erg wennen aan ons terrarium van 100x50x50 dus ik denk dat ik een baardjesterra daarom te groot vond.
Nouja, wie weet als we een grotere huiskamer hebben
haha ik heb expres een grote genomen.. vind dat ze wel genoeg ruimte moeten hebben
al schrok ik wel hoor van het formaat toen ik hem voor het eerst zag haha
Ik heb er nog altijd spijt van dat ik ze heb verkocht maar ik had het terrarium echt ndig en moest echt gaan minderen...
Ik heb nu een van van 1,40 lang met een groene leguaan erin deze groeit nog en krijgt daarna dan ook een andere.
1 bak van een meter met een python erin,eentje van 1,20 met een rode regenboogboa en een kast van 1,50 hoor en en 1 meter breed voor mn kameleon en nog een aquariumoje van 80 cm :N: