Hallo,
Weten jullie waar ik de mad zapper kan kopen?..
Is een vrij nieuwe borstel ideaal voor lange vachten!.
Wie kan me helpen?..
Groetjes,
Martin
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
De mad zapper..Waar te koop??
Moderator: moderatorteam
-
martin*
- Actief
- Mijn ras(sen): Tibetaanse spaniel
- Rosita Compagner
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): waterhonden
- Contacteer:
je weet wat je ervoor moet betalen he?
Op de Winner had je er een mee kunnen nemen. Eerlijk gezegd denk ik dat als je een mat (is engels voor klit) zapper nodig hebt voor je Shih Tzu's dat je het dan wel ver hebt laten komen.
een goede conditioner en hooguit een paarse les pooch borstel zou voldoende moeten zijn.
Op de Winner had je er een mee kunnen nemen. Eerlijk gezegd denk ik dat als je een mat (is engels voor klit) zapper nodig hebt voor je Shih Tzu's dat je het dan wel ver hebt laten komen.
een goede conditioner en hooguit een paarse les pooch borstel zou voldoende moeten zijn.
-
martin*
- Actief
- Mijn ras(sen): Tibetaanse spaniel
hahaha,, het is gelukkig niet voor de echte erge klitten..
We hebben nu een hondje van 8 maand, is dus aan het verharen..Krijgt dus klitten door de losse haren etc. wordt iedere dag goed geborsteld dus zit bijna geen klit in. Wordt elke 3 a 4 weken gewassen met reQual shampoo en conditioner..
Ook trimt mijn vriendin wel eens honden.. en wat je dan wel niet tegen komt!!nou dan had je heel graag een mat zapper willen hebben..
Ze heeft er enkele keren mee gewerkt en wil hem dus erg graag hebben..
op de winner hebben we hem zien staan, alleen toen was het geld op.. dus konden we hem helaas niet mee nemen!..Ik weet dus ook wat je er voor moet betalen..Ik kan hem alleen nergens meer vinden!!
We hebben nu een hondje van 8 maand, is dus aan het verharen..Krijgt dus klitten door de losse haren etc. wordt iedere dag goed geborsteld dus zit bijna geen klit in. Wordt elke 3 a 4 weken gewassen met reQual shampoo en conditioner..
Ook trimt mijn vriendin wel eens honden.. en wat je dan wel niet tegen komt!!nou dan had je heel graag een mat zapper willen hebben..
Ze heeft er enkele keren mee gewerkt en wil hem dus erg graag hebben..
op de winner hebben we hem zien staan, alleen toen was het geld op.. dus konden we hem helaas niet mee nemen!..Ik weet dus ook wat je er voor moet betalen..Ik kan hem alleen nergens meer vinden!!