Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Samantha en ik hadden het idee om eens een wandeling te organiseren in wandelgebied "Heumensoord" in Nijmegen.
We zitten zelf te denken aan zondag 11 januari om 13:00 uur. We willen dan afspreken op de grote parkeerplaats bij de beukenlaan (zijstraat van de scheidingsweg).
Het is een wandelgebied met vooral veel bos en een grote zandvlakte, maar ook kleine stukjes hei.
(we verzamelen bij de rode stip, VOOR de slagboom)
Wie willen er mee?
Wij gaan sowieso:
- Macho (reu)
- Luna (teef)
- Doyle (reu)
- Zara (teef)
Laatst gewijzigd door Irisz op 10 jan 2009 21:23, 5 keer totaal gewijzigd.
arwen-elza schreef:ik zou ook wel mee kunnen dus ik hoor wel of het as zondag wordt of een andere datum. Doyle neem ik dan zeker mee, Arwen is nog even aankijken.
Oke, gezellig! Zullen we de datum dan maar gewoon op aanstaande zondag laten staan? Dan wandelen we gewoon een keer met een kleiner clubje...
Is ook gezellig toch?
arwen-elza schreef:ik zou ook wel mee kunnen dus ik hoor wel of het as zondag wordt of een andere datum. Doyle neem ik dan zeker mee, Arwen is nog even aankijken.
Gezellig
Macho en Doyle hebben nog wat uit te spelen van het examen toen
In liefdevolle herinnering: Max 09-04-2000/07-11-2011 en Babs 20-12-2005/18-10-2012
Ik hoef aanstaande zondag onverwachts niet te werken, dus we kunnen evt. al eerder afspreken dan 13:00 uur. Mij maakt het niet zo veel uit.
Zeggen jullie het maar.
ik zou dit dus echt heel graag doen. zeker omdat ik de hondjes ook ken.
maar lotje zit vandaag op dag 9 van de loopsheid en zondag dus op dag 12 (even ter info.. 1.5 jaar terug is ze op dag 11 en 12 gedekt) :N: en ik zit in zaltbommel met mijn collega trainers op opleiding voor de certificering kynologisch instructeur...