Ik zie het niet persé als verslechtering, het misstaat niet en met dit weer is een beetje extra haar nooit weg, maar zou dit nu puur een gevolg zijn van de castratie of komt zo'n vachtverandering meer voor naarmate honden ouder worden (Jack wordt over ongeveer 3 maanden 8 jaar)?
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Castratenvacht?
Moderator: moderatorteam
- Hanneke2
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Castratenvacht?
Ik zit ouwe foto's te kijken, en het is opmerkelijk hoe Jack's vacht veranderd is. Toen ik hem net had (hij was toen anderhalf en net gecastreerd), had hij misschien een iets dikkere vacht dan Lilo nu, al met al toch wel heel kort en dun, met alleen een kraagje van langer haar om zijn nek. Die kraag zit inmiddels tot halverwege zijn rug, en dat zijn echt haren van ruim 2 cm, en het krult hier en daar zelfs. Ook op zijn kont is het haar ook ruwer en dikker geworden, en zijn staart is ook voller. Als hij zo doorgaat wordt hij nog compleet ruw-/langharig.
Ik zie het niet persé als verslechtering, het misstaat niet en met dit weer is een beetje extra haar nooit weg, maar zou dit nu puur een gevolg zijn van de castratie of komt zo'n vachtverandering meer voor naarmate honden ouder worden (Jack wordt over ongeveer 3 maanden 8 jaar)?
Hanneke, Toto, Tika en Pindapoes
- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
- Aantal honden: 3
- Marie-Josée
- Erelid
- Mijn ras(sen): Havanezer
- Aantal honden: 1