Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
thalina schreef:thnxx all.. vandaag komt een vervolg sessie aangezien het daar al donker werd
Carmen schreef:De fotoos zijn prachtig maar de klamboe is wel weg toch nu?
hoe bedoel je??
sorry bij het bedje bedoel ik
In Ramons babytijd heeft een wat oudere baby zichzelf opgehangen in de klamboe, vreselijk, dus ben er wat huiverig voor, babietjes zonder toezichcht met kloamboe
thalina schreef:thnxx all.. vandaag komt een vervolg sessie aangezien het daar al donker werd
Carmen schreef:De fotoos zijn prachtig maar de klamboe is wel weg toch nu?
hoe bedoel je??
sorry bij het bedje bedoel ik
In Ramons babytijd heeft een wat oudere baby zichzelf opgehangen in de klamboe, vreselijk, dus ben er wat huiverig voor, babietjes zonder toezichcht met kloamboe
hier ook, mijn eigen zoontje, ik kwam s avonds nog even kijken, hing hij met zijn nek in de klamboe, slapend, maar ik schrok me een ongeluk. Sindsdien geen klamboes meer hier in huis. Dood en doodeng. Zat helemaal om zijn nek.