Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Anna* schreef:Oei, en op de andere foto lijkt ze zo lief :N:
Wat doet ze dan als er vreemden binnenkomen?
Ze is ook wel lief
Maar als er een vreemde komt loopt ze die loerend achterna, vind ze niet zo leuk dus.
Ze doet niks zolang ze haar niet aanraken, volgens mij heeft ze wel door dat ze toch geen indruk maakt.
In liefdevolle herinnering: Max 09-04-2000/07-11-2011 en Babs 20-12-2005/18-10-2012
samantha! schreef:Maar als er een vreemde komt loopt ze die loerend achterna, vind ze niet zo leuk dus.
Ze doet niks zolang ze haar niet aanraken, volgens mij heeft ze wel door dat ze toch geen indruk maakt.
Dan kom ik nooit bij jou thuis, want geloof me, bij mij heeft ze gelijk door dat ze indruk maakt.
Idiote katten, agressieve honden, bijtende ratten.... het interesseert me niet. Maar een konijn en dan nog zo'n joekel..... ik loop een blokje om :N:
samantha! schreef:Maar als er een vreemde komt loopt ze die loerend achterna, vind ze niet zo leuk dus.
Dan kom ik nooit bij jou thuis, want geloof me, bij mij heeft ze gelijk door dat ze indruk maakt.
Idiote katten, agressieve honden, bijtende ratten.... het interesseert me niet. Maar een konijn en dan nog zo'n joekel..... ik loop een blokje om :N:
Haha, sommige mensen vindt ze ook wel heel aardig hoor.
En ze is altijd onder toezicht van Macho
Voor eigen mensen is ze trouwens heel lief.
Hier was ze ongeveer 3 maandjes, samen met haar zus.
Haar zus die een aantal maanden geleden overleden is was precies zo eigenwijs, en nog een tikkeltje groter.
In liefdevolle herinnering: Max 09-04-2000/07-11-2011 en Babs 20-12-2005/18-10-2012
Wij hebben 2 franse hangoren die ook loslopen in de tuin. Die jagen dus elke kat zo de tuin weer uit. Er is geen kat die het tegen ze op durft te nemen. Zodra ze een kat spotten rennen ze er als een gek op af om er vervolgens achteraan te blijven rennen tot de katten over de schutting springen.
Met onze whippets komt er ook geen beest in de tuin op de grond.
Als de deur open staat gaan ze overal op af.
Pas was een duif helaas niet snel genoeg weg, da's moeder natuur.
Als je blijft kijken waar de zon is ondergegaan zal je hem nooit meer op zien komen. Iedereen fijne Feestdagen toegewenst
Wij hebben 2 franse hangoren die ook loslopen in de tuin. Die jagen dus elke kat zo de tuin weer uit. Er is geen kat die het tegen ze op durft te nemen. Zodra ze een kat spotten rennen ze er als een gek op af om er vervolgens achteraan te blijven rennen tot de katten over de schutting springen.
Haha mooi is dat
Hier komen sowieso weinig katten dus weet ik niet wat ze doen.