Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Wat een prachtig hengstje!
De foto's zijn super geworden. Daar zullen ze heel blj mee zijn.
Maar eigenlijk moest je hem in een mooie omgeving kunnen fotograferen
Elly* schreef:Wat een prachtig hengstje!
De foto's zijn super geworden. Daar zullen ze heel blj mee zijn.
Maar eigenlijk moest je hem in een mooie omgeving kunnen fotograferen
ze zijn doorgestuurd naar de broker in duitsland, daar komen ze op de site. ja, idd, die foto's in de bak zijn helemaal jammer. maja het moest die dag en het moest snel.
Nanna schreef:Ik vind hem mooi hoor.
Wat is het voor ras? Ik zou denken iets van New Forest?
(heb er geen hol verstand van hoor, laat dat voorop staan)
Nanna schreef:
Heb Simone ooit laten dekken bij iemand die hengstenhouder van dit ras was. Nou, heb ik er toch oog voor.
Hahaha, bij haar pikte ik ook moeiteloos de kampioenshengst eruit én de beste merrie van de kudde. Toen ik ook nog een veulen wilde ontvoeren die het beste veulen van de jaargang bleek te zijn werd ik het erf afgeduwd
Dan moet je de handel in gaan Veulens en paarden kopen, mooi maken, laten trainen en pimpen en dan weer verkopen.
Inge O schreef:de vlechtjes en zeker de bandages zijn er mij teveel aan, anders vind ik hem wel mooi - alleen zonde dat ook ponietjes al zo'n extreem uitgestrekte draf moeten hebben.
het is een wedstrijd/sportpony en daarvoor wordt hij ook verkocht, hij zit ook in de hogere prijsklasse .
Inge O schreef:de vlechtjes en zeker de bandages zijn er mij teveel aan, anders vind ik hem wel mooi - alleen zonde dat ook ponietjes al zo'n extreem uitgestrekte draf moeten hebben.
het is een wedstrijd/sportpony en daarvoor wordt hij ook verkocht, hij zit ook in de hogere prijsklasse .
Ja maar.... een pony... gut dat had ik er toch zeker niet van gemaakt... hoe groot is hij?
Goh .. hij oogt toch erg als een paard.... en het is toch echt wel overduidelijk een pony! Prachtige pony!
ja, en zeker op de standfoto inderdaad. maar ik heb jullie ook wel een beetje op het verkeerde been gezet met hengst, ik had ook hengstje kunne zeggen .
Goh .. hij oogt toch erg als een paard.... en het is toch echt wel overduidelijk een pony! Prachtige pony!
ja, en zeker op de standfoto inderdaad. maar ik heb jullie ook wel een beetje op het verkeerde been gezet met hengst, ik had ook hengstje kunne zeggen .
of was er even naast gaan staan
ik zal zo even wat foto's onder het zadel plaatsen dan zie je het wel