Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Trimmer.

Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc

Moderator: moderatorteam

Moos
Zeer actief

Trimmer.

Ongelezen bericht door Moos »

Vera is aan een eerste trimbeurt toe.
Nu had ik hier een hele fijne trimster, maar die is ermee gestopt :jank: Sindsdien hou ik Saar een beetje zelf bij, maar dat gaat me met Vera (nog) even niet lukken :mrgreen: :wink:

Gezien de verhalen die je soms hoort over Goldens die geschoren terugkomen etc, vroeg ik me af of er toevallig iemand is hier die mij een trimmer in de regio Alkmaar aan kan raden?
Iets verder weg mag ook wel (denk richting Haarlem/Amsterdam) mits het met het OV makkelijk te bereiken is, en een beetje in de buurt van een leuke winkelstraat of bos ofzo waar Saar en ik dan even de tijd door kunnen brengen :wink:
Afbeelding
Frenk
Zeer actief
Mijn ras(sen): xLhasa-ShihTzu

Ongelezen bericht door Frenk »

Hoofddorp is denk ik niet handig voor je? Ik ga daar met Frenk naar Domenica (Lupa hier op HF).
Het is in een woonwijk, dus dat is ook een minpunt. Zelf blijf ik er eigelijk altijd bij als ze Frenk doet, vind ik leuk :mrgreen:
Afbeelding
Moos
Zeer actief

Frenk schreef:Hoofddorp is denk ik niet handig voor je? Ik ga daar met Frenk naar Domenica (Lupa hier op HF).
Het is in een woonwijk, dus dat is ook een minpunt. Zelf blijf ik er eigelijk altijd bij als ze Frenk doet, vind ik leuk :mrgreen:
Ik denk dat Hoofddorp met het OV wel een hele bus/trein/bus onderneming zal worden he?

Als we (ik en Saar :mrgreen: ) erbij mogen blijven is uiteraard ook prima. Dat bos of die winkelstraat was meer voor als dat niet mocht, en dat we dan niet buiten op straat moeten staan wachten de hele tijd :mrgreen:
Afbeelding
Frenk
Zeer actief
Mijn ras(sen): xLhasa-ShihTzu

Ongelezen bericht door Frenk »

Hoe vaak zal Vera eigenlijk moeten?
Afbeelding
Muk

Ongelezen bericht door Muk »

Mijn trimmer zit in Assendelft, vlakbij het station. Maar om nu te zeggen dat er daar een leuke winkelstraat ligt, nou nee. Het ligt wel aan de hoofdstraat van dat dorp, maar veel te beleven valt daar niet. Behalve de woonmall.
Moos
Zeer actief

Frenk schreef:Hoe vaak zal Vera eigenlijk moeten?
Keer of twee per jaar denk ik? :denken: :wink:
Afbeelding
wheatylot

Ongelezen bericht door wheatylot »

Beetje late reactie, maar in Zaandam ken ik een goeie, of vind je dat te ver? Het is niet in een winkelstraat, maar ze zit wel in een dierenkliniek (fijn gevoel vind ik altijd ^^), trimt goed, en om de hoek is een groot park. Het is op de tjotterlaan in Zaandam (zit in de praktijk van www.dedierenarts.com).
Plaats reactie

Terug naar “Verzorging en toebehoren”