Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Hugo eet een paasei

Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.

Moderator: moderatorteam

Dazwa84

Hugo eet een paasei

Ongelezen bericht door Dazwa84 »

Het was echt hilarisch gisteren. Ik heb van die harde paaseieren gekocht die net op echte eieren lijken. Met zon harde (hele harde...) suikerlaag erop. Nou ja, Hugo nam dus zon ei. en kwam er amper doorheen.

http://www.youtube.com/watch?v=-itZmrO-8eo

Let niet op mijn hysterisch gelach :oops:
astrid
Zeer actief
Mijn ras(sen): 2 Griekse herplaatsers
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door astrid »

Dat is toch niet hysterisch lachen :mrgreen: Als je mij hoort, dat is pas hysterisch :N: Jij hebt een leuke lach :mrgreen:
Mit
Zeer actief
Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Mit »

Haha ik wilde net zeggen, jij hebt echt zo'n heerlijke lach. Aanstekelijk, zo'n kabbelend lachje.
Als ik de slappe lach heb komen mensen aangesneld om me in een stabiele zijligging te leggen. Ik maak geen geluid, ik schud alleen maar en haal bijna geen adem :mrgreen:
Afbeelding
petra1
Zeer actief
Mijn ras(sen): Teckel
Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door petra1 »

Jinx schreef:Haha ik wilde net zeggen, jij hebt echt zo'n heerlijke lach. Aanstekelijk, zo'n kabbelend lachje.
Als ik de slappe lach heb komen mensen aangesneld om me in een stabiele zijligging te leggen. Ik maak geen geluid, ik schud alleen maar en haal bijna geen adem :mrgreen:
Dat heb ik ook,maar dan ook nog met afentoe een gierende uithaal ertussen :smile:
Afbeelding

In loving memory of Denzel, Stef en Dax.
Groetjes Petra en de hondjes
Plaats reactie

Terug naar “Foto's Diversen”