Deze zomer willen we graag naar Noorwegen. Een hele leuk camping gevonden voor kind en honden, maar ik zit even met de regels voor invoeren. Buiten de bloedproeven en entingen, zegt de dierenarts dat je binnen een week na aankomst naar een DA moet gaan om daar de wormenkuur nog eens te herhalen. Dus ik heb contact opgenomen met de eigenaresse van de camping, of er een DA in de buurt zit.
Die zit op 50 km afstand, maar zij geeft aan dat dit echt overbodig is. Mijn eigen DA zegt dat ze er echt streng op controleren. Wie heeft er ervaring mee in Noorwegen?
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
noorwegen
Moderator: moderatorteam
-
boxergek
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Boxers...
- Aantal honden: 2
- Jaap*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jachthonden
- Aantal honden: 1
Wij zijn vorig jaar voor het eerst gecontroleerd aan de grens, elke auto met een hond er in moest aan de kant.
Voor de wormenkuur in het land zelf zoeken wij onderweg gewoon een da (vragen aan iemand met een hond
)
Tot nu toe is het altijd gelukt om de pillen mee te krijgen terwijl de aantekening in het paspoort al gezet is
Voor de wormenkuur in het land zelf zoeken wij onderweg gewoon een da (vragen aan iemand met een hond
Tot nu toe is het altijd gelukt om de pillen mee te krijgen terwijl de aantekening in het paspoort al gezet is
Twee honden, 't waren hele nette, hechtten zeer aan het fatsoen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
-
Elisabeth
- Actief
- Mountaindogs
- geregistreerd lid
- Mijn ras(sen): Berner Sennenhonden.
- Contacteer:
Bij ons is het ook afgetekend maar dat geldt voor de wormenkuur die je hier van te voren moet geven eenmaal in Noorwegen moet je naar de DA
binnen 10 dgn.
Wij gaan in Juni mijn broer woont er en heeft het nagevraagd je kan behoorlijk problemen krijgen als je geen bewijs van een Noorse DA hebt als je gecontroleerd word.
binnen 10 dgn.
Wij gaan in Juni mijn broer woont er en heeft het nagevraagd je kan behoorlijk problemen krijgen als je geen bewijs van een Noorse DA hebt als je gecontroleerd word.
Een hond liegt niet hij mag je of hij mag je niet.