Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
ik ben op zoek naar een kleine digitale camera en kwam deze tegen. hij is nieuw en ik vind hem helemaal te gek als ik zo op internet rond kijk.
zijn er misschien al mensen die hem kennen of er dingen over gehoord hebben?!
ik ben erg benieuwd namelijk of dit een goede camera is, waarmee je goede foto's kan maken van vooral honden , want dat is toch wel het leukste om foto's van te maken
wat voor eisen stel je aan je camera?? deze heeft een zoom van 4-6 digitaal, er zijn ook compactcamera's met een zoom van 10 tot 18 keer, maar dat is maar net ,waar je hem voor wilt gebruiken. Canon is sowieso een goede camera!!
waardeer wat je hebt, je weet nooit hoe lang het duurt!!
ik wil hem gewoon voor eigen gebruik gebruiken.. leuke foto's van honden, bloemen enz.. maken..
maar heb je dan misschien een voorbeeldje van een kleine camera met meer optische zoom? ik ben wel erg benieuwd wat het prijsverschil dan is
juudjepuudje schreef:ik wil hem gewoon voor eigen gebruik gebruiken.. leuke foto's van honden, bloemen enz.. maken..
maar heb je dan misschien een voorbeeldje van een kleine camera met meer optische zoom? ik ben wel erg benieuwd wat het prijsverschil dan is
Assortiment:
PowerShot G10
PowerShot G9
PowerShot S5 IS
PowerShot SX200 IS - NIEUW
PowerShot SX110 IS
PowerShot SX100 IS
PowerShot SX10 IS
PowerShot SX1 IS
PowerShot D10 - Verkrijgbaar vanaf april 09
PowerShot E1
PowerShot A2100 IS - NIEUW
PowerShot A2000 IS
PowerShot A1100 IS - NIEUW
PowerShot A1000 IS
PowerShot A720 IS
PowerShot A650 IS
PowerShot A590 IS
PowerShot A580
PowerShot A570 IS
PowerShot A560
PowerShot A480 - NIEUW
PowerShot A470
PowerShot A460
Dit is alleen canon, er zijn natuurlijk nog veel meer merken.
waardeer wat je hebt, je weet nooit hoe lang het duurt!!
maar ik heb maar weinig kleine digitale camera's gezien die meer dan 3x optische zoom hebben.. daarom ben ik wel benieuwd naar een voorbeeldje van bijvoorbeeld een camera met meer dan 10x optische zoom die ook mooie foto's maakt van bijvoorbeeld bewegend beeld
ja die is inderdaad erg mooi! maar ik wil echt een kleintje, omdat ik anders van mezelf weet dat ik hem niet veel ga gebruiken.. ik wil tijdens de wandelingen enzo.. foto's gaan maken en ik heb dan geen zin om zo'n groot ding mee te nemen.. mijn ouders hebben er ook 1. die is ook best groot.. ik vind het erg leuk om foto's te maken, maar ik heb dan geen zin om die camera mee te nemen, want tijdens het wandelen vind ik dat lastig...
daarom zoek ik dus ook zo'n klein ding