In maart 2008 had Anita een romantisch rendez-vous met Henk. En zeg nou zelf.. heerlijk lekker ding toch?

Dat had deze buik tot gevolg.

En de laatste paar weken vond Anita het ook niet meer zo leuk.

Maarrr.... vanochtend ging om half 9 de telefoon.
Mijn stalhoudster: 'Er ligt een veulen!'.
'Ok, ik kom eraan tot zo!'
Telefoon opgehangen en eerst helemaal hyper mijn huisgenoten wakker gejubeld. Super snel aangekleed, naar stal geraced en daar lag ie dan hoor. Een enorm veulen met de langste benen die je ooit hebt gezien, een schattig koppie, een ieniemini neusje en de mooiste bruine kijkers ooit. Stiekem geboren, zonder dat iemand het heeft gezien. Heeft zijn moeder weer mooi uitgekiend.
Mijn gevoel zei al tijden dat het een hengstje ging zijn en dat is het dus. Wat zijn kleurtje is weet ik nog niet eigenlijk. Zijn moeder was pikzwart bij de geboorte, werd roodbruinig in haar eerste jaar en is nu een zwartschimmel. Zijn papa is een 'echte' schimmel. Ik ben dus erg benieuwd.
Ok, genoeg gekletst.
Meet: Kipu Pabu's Bram Markus, voor vrienden Bram(metje)
(De foto's zijn niet van geweldige kwaliteit, flits binnen en telefoonfoto's zijn geen succes)
Anita: "Wat moet je?"

Anita: "O je hebt snoepjes en je komt naar Bram kijken, dat kan hoor. Hier issie!"

Brammetje: "Eng flitsding, ik sta hier prima verstopt achter mama?"

Dan natuurlijk meteen via de bak naar buiten om aan de grote wereld te wennen.
Brammetje: "God mam! Wat doe je nou?"

De grote buitenwereld bekijken

En ja, het is echt een jongetje! En alles doet het, zo te zien

Brammetje: "Pfff vermoeiend! Ik weet nog niet helemaal of ik die grote buitenwereld wel leuk vind eigenlijk...."

Ik ben verlieeeeeefd!