Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Ik vind de kleuren in vooral de laatste erg mooi. Het rode beestje, de zwarte achtergrond met het groene "spoor".
Wel kan de scherpte nog iets beter, maar je had ook de maximale diafragma, zou beter wat kleiner kunnen (dus een groter getal). Helaas gaat dat weer ten koste van je sluitertijd. Macrofotografie is niet gemakkelijk, maar ik verwacht nog zeker meer mooie foto's van jou.
Elly* schreef:Ik vind de kleuren in vooral de laatste erg mooi. Het rode beestje, de zwarte achtergrond met het groene "spoor".
Wel kan de scherpte nog iets beter, maar je had ook de maximale diafragma, zou beter wat kleiner kunnen (dus een groter getal). Helaas gaat dat weer ten koste van je sluitertijd. Macrofotografie is niet gemakkelijk, maar ik verwacht nog zeker meer mooie foto's van jou.
Ik ben zelf ook nog helemaal niet tevreden maar wilde ze toch plaatsen...
Ook om dan hopelijk later terug te kijken hoe goed ik ben geworden...
Ach, we oefenen gewoon door, lieveheersbeestjes, kom maar op mijn balkon!!!
Dat het niet meevalt wil ik meteen geloven.
Ik had er vanmiddag zelf ook een paar mooie van hortensia knoppen....
Alleen toen ik ze op de computer aan het zetten was,deed ik iets heeeeel doms... En nu zijn ze allemaal gewist. Nou ja,morgen weer een kans
In loving memory of Denzel, Stef en Dax. Groetjes Petra en de hondjes
petra1 schreef:Dat het niet meevalt wil ik meteen geloven.
Ik had er vanmiddag zelf ook een paar mooie van hortensia knoppen....
Die zitten tenminste stil...
Het lieveheersbeestje rende alle kanten op...
En ze verdwijnen ook niet ineens als je net je camera ingesteld hebt
Ik was van de week ook bezig met het fotograferen van lijsters,meesjes en mussen in de tuin... Vooral de meesjes blijven echt niet op je wachten
petra1 schreef:
Ik was van de week ook bezig met het fotograferen van lijsters,meesjes en mussen in de tuin... Vooral de meesjes blijven echt niet op je wachten
petra1 schreef:
petra1 schreef:
Nee, belachelijk toch...
Dat zou verboden moeten worden.
Dat vind ik nou ook.
Ik zei nog "zit en blijf" tegen ze,maar luisteren ho maar....