Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
4 honden en een kind. Tips??
Moderator: moderatorteam
-
kitty
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): schapendoes
- Aantal honden: 5
- Contacteer:
4 honden en een kind. Tips??
Wij willen graag op vakantie met 4 honden een een kleuter van 5.
Onze honden willen graag veel en lang los lopen en onze dochter wil graag zwemmen en spelen. Liefst in Zeeland maar andere opties zijn ook zeer welkom.
Onze honden willen graag veel en lang los lopen en onze dochter wil graag zwemmen en spelen. Liefst in Zeeland maar andere opties zijn ook zeer welkom.
- Hanneke2
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
-
kitty
- Zeer actief
- Contacteer:
- sjaak-k
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising labrador, Toller & Labrador
- Aantal honden: 3
-
Noppert
- Vaste gebruiker
* Reactie verwijderd door moderator. het plaatsen van advertenties en/of homepages met een commercieel doel is niet toegestaan.
Zie forumregels : http://www.hondenforum.nl/plaza/algemee ... 09193.html" onclick="window.open(this.href);return false; *
Zie forumregels : http://www.hondenforum.nl/plaza/algemee ... 09193.html" onclick="window.open(this.href);return false; *
-
kitty
- Zeer actief
- Contacteer:
-
kitty
- Zeer actief
- Contacteer:
Dat ziet er heel goed uit!! Ik gooi het in de groep hierNoppert schreef:Jullie zijn bij ons van harte welkom. Lekker ruim huis met een omheinde tuin. In het bos mogen de honden lekker los lopen en kunnen ook zwemmen. Voor je dochter is er een golfslagbad in de buurt, recreatiepark de Bergen met een natuurzwemplas en kinderspeelpark Billy Bird, ook met natuurzwemwater. Verder nog verschillende attractieparken (Toverland, Kernie's) op een half uur rijden vanaf hier.
Voor meer informatie www.peelhoven.nl
-
olgaw37
- Actief
- Contacteer:
Texel, op de onbewaakte stranden mogen ze zelfs in de zomer overdag los.kitty schreef:?????? Waar mag ik aan het strand komen met 4 honden?sjaak-k schreef:Aan het strand geen optie?
groetjes van Olga, en een lebbertje van Rivka

In liefdevolle herinnering.... Bo 5 juli 1998 - 11 december 2005.....Does 14 maart 1997 - 27 januari 2011
mijn pleeghondje Toet 10 mei 1996 - 28 februari 2011...Scarlet 3 juli 2004 - 15 maart 2013.....

In liefdevolle herinnering.... Bo 5 juli 1998 - 11 december 2005.....Does 14 maart 1997 - 27 januari 2011
mijn pleeghondje Toet 10 mei 1996 - 28 februari 2011...Scarlet 3 juli 2004 - 15 maart 2013.....
-
kitty
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik woon zelf aan het strand dus los op het strand lopen ze bijna dagelijksolgaw37 schreef:Texel, op de onbewaakte stranden mogen ze zelfs in de zomer overdag los.kitty schreef:?????? Waar mag ik aan het strand komen met 4 honden?sjaak-k schreef:Aan het strand geen optie?
-
olgaw37
- Actief
- Contacteer:
Ik ben jaloers op je, en mijn honden wrs op jouw honden, dagelijks op het strand, heerlijk. Dat is voor ons dus alleen op vakantie weggelegd.kitty schreef:Ik woon zelf aan het strand dus los op het strand lopen ze bijna dagelijksolgaw37 schreef:Texel, op de onbewaakte stranden mogen ze zelfs in de zomer overdag los.kitty schreef:?????? Waar mag ik aan het strand komen met 4 honden?sjaak-k schreef:Aan het strand geen optie?Ik vroeg me af waar ik aan het strand in Zeeland een huisje kan huren waar ik welkom ben met 4 honden
Texel was de andere optie
groetjes van Olga, en een lebbertje van Rivka

- Hanneke2
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Ik ben eigenlijk bang dat de meeste leuke parken een max hebben van twee honden.kitty schreef:Volgens mij mogen er op port zeelande maar 2 honden.
Op de veluwe vind je ook een heel stel leuke parken voor kids waar je in elk geval 2 honden per huisje mag hebben. Wij zijn herhaaldelijk met de honden die richting op geweest, en ze konden er heerlijk veilig loslopen op enorme vlakten. Maar als ik me goed herinner, ook steeds die max van 2 honden.
Hanneke, Toto, Tika en Pindapoes
-
kitty
- Zeer actief
- Contacteer:
Opa en oma hebben ook een hond dus daar schieten we niets mee op. Eigenlijk hebben al onze vrienden en familie honden.Hanneke2 schreef:Ik ben eigenlijk bang dat de meeste leuke parken een max hebben van twee honden.kitty schreef:Volgens mij mogen er op port zeelande maar 2 honden.Heb je in je familie of kennissenkring geen gezellig stel zonder honden dat ook mee wil zodat je de honden kan verdelen? Opa en Oma bijvoorbeeld?
Op de veluwe vind je ook een heel stel leuke parken voor kids waar je in elk geval 2 honden per huisje mag hebben. Wij zijn herhaaldelijk met de honden die richting op geweest, en ze konden er heerlijk veilig loslopen op enorme vlakten. Maar als ik me goed herinner, ook steeds die max van 2 honden.
We zijn laatst op een park op de veluwe geweest waar we alle 4 de honden mee mochten nemen dankzij een heel aardige dame die op het park werkt. Die maakte dus een uitzondering op het aantal van 2. Als het niet anders kan moeten we maar oppas zoeken voor een paar van de honden maar ik zou zo graag met allemaal op vakantie willen. Ik weet eigenlijk niet of ik het wel een week vol hou zonder de honden
- Joyce
- Zeer actief
- Aantal honden: 4
-
kitty
- Zeer actief
- Contacteer:
Heb je die mail naar het park zelf gestuurd of naar het algemene landal adres? Wij zijn ook naar een landalpark geweest met 4 honden maar toen heb ik dat park zelf benaderd.Joyce schreef:Meestal als je het netjes van te voren vraagt is geen probleem om meer honden mee te nemen. Wij zijn vorig jaar herfst met 3 honden naar een Landal park geweest. Ik heb netjes gemaild en een foto meegestuurd van de honden en het was geen probleem.
- Joyce
- Zeer actief
- Aantal honden: 4
het park zelf gemaild.kitty schreef:Heb je die mail naar het park zelf gestuurd of naar het algemene landal adres? Wij zijn ook naar een landalpark geweest met 4 honden maar toen heb ik dat park zelf benaderd.Joyce schreef:Meestal als je het netjes van te voren vraagt is geen probleem om meer honden mee te nemen. Wij zijn vorig jaar herfst met 3 honden naar een Landal park geweest. Ik heb netjes gemaild en een foto meegestuurd van de honden en het was geen probleem.
-
fabiola
- Actief
- Will
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
Hier vlakbij ons in Oostmahorn heb je ook een Landal Eson Stad aan het Lauwersmeer, maar daar zijn slechts 2 honden per huurhuisje toegelaten.
Aan het Lauwersmeer, hier vlakbij, is ook een groot hondenstrand, waar honden los mogen zowel op het strandje als op de grote grasweides als ook in het 44ha. grootte Ballastplaatbos met heel veel inhammetjes met strandjes en water; echt helemaal top voor loslopende honden en zwemmers.
zie http://www.willco.nl/index.php?option=c ... &Itemid=77 en scroll door naar onderen.
Bij ons in beide huizen ! mag je logeren met maximaal 4 grote of 6 middenslag- of 8 kleine honden ...
www.dewillcostate.eu
Aan het Lauwersmeer, hier vlakbij, is ook een groot hondenstrand, waar honden los mogen zowel op het strandje als op de grote grasweides als ook in het 44ha. grootte Ballastplaatbos met heel veel inhammetjes met strandjes en water; echt helemaal top voor loslopende honden en zwemmers.
zie http://www.willco.nl/index.php?option=c ... &Itemid=77 en scroll door naar onderen.
Bij ons in beide huizen ! mag je logeren met maximaal 4 grote of 6 middenslag- of 8 kleine honden ...
www.dewillcostate.eu
-
kitty
- Zeer actief
- Contacteer:
-
kitty
- Zeer actief
- Contacteer:
Wat een leuke site hebben jullie en wat een mooie huisjes. Jammer genoeg zijn jullie huizen al bezet in de tijd dat wij willen gaan, maar ik hou het in gedachten voor een volgende keer.Will schreef:Hier vlakbij ons in Oostmahorn heb je ook een Landal Eson Stad aan het Lauwersmeer, maar daar zijn slechts 2 honden per huurhuisje toegelaten.
www.dewillcostate.eu