Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Na lange tijd weg te zijn geweest, weer terug op het forum.
Moderator: moderatorteam
-
magnum
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 1 x-mechelse herders
Na lange tijd weg te zijn geweest, weer terug op het forum.
Heb me ooit eens aangemeld hier, en ik kwam nog geregeld lezen en doen hier. Maar toch maar weer besloten om toch weer wat intensiefer mee te gaan doen. Dus voor de mensen die mij nog niet kennen, stel ik en mijn hond nogmaals voor.
Ik ben Cindy en ben 25 jaar jong, en werk in de beveiliging. Ik leef samen met mijn x-mechelse herder Magnum Will to Please, en 3 katten (Tom-Tom, Devil en Skimbleshanks).
Magnum Will to Please word aankomende 3 augustus alweer 5 jaar jong.
Ik heb met Magnum vanaf pups af aan in de KNPV getraint eerst het ph1, maar helaas is hij door een tragische ongeval op de kuil met spoed geopereerd en ben ik met hem gestopt met de ph1 (ongeval zal nog wel terug te lezen zijn in de medische hoek). Magnum heeft sinds het ongeval nog 1 nier, maar die werkt voor 100 procent en heeft daar dus geen last van. Ook staat hij sinds 1,5 jaar op NRV voer en hij doet het er super op.
Magnum is voor de rest een zeer sociale hond naar mensen en kinderen, naar andere honden is Magnum dominant en heeft zijn regels. Hij is voor de rest een echte mechel zeer druk, zeer werklustig, zeer leergierig, betrouwbaar, en waaks als het nodig is.
Ondertussen train ik met Magnum voor het KNPV basiscertificaat, en dat doen we alweer 3 jaar met heelveel plezier en toewijding. Helaas zit ik zelf nu thuis na een 3 de operatie aan mijn enkel, waardoor de eigenlijke geplande najaars keuring met Magnum, denk even verschoven word naar de voorjaarskeuring 2010.
Ik ben Cindy en ben 25 jaar jong, en werk in de beveiliging. Ik leef samen met mijn x-mechelse herder Magnum Will to Please, en 3 katten (Tom-Tom, Devil en Skimbleshanks).
Magnum Will to Please word aankomende 3 augustus alweer 5 jaar jong.
Ik heb met Magnum vanaf pups af aan in de KNPV getraint eerst het ph1, maar helaas is hij door een tragische ongeval op de kuil met spoed geopereerd en ben ik met hem gestopt met de ph1 (ongeval zal nog wel terug te lezen zijn in de medische hoek). Magnum heeft sinds het ongeval nog 1 nier, maar die werkt voor 100 procent en heeft daar dus geen last van. Ook staat hij sinds 1,5 jaar op NRV voer en hij doet het er super op.
Magnum is voor de rest een zeer sociale hond naar mensen en kinderen, naar andere honden is Magnum dominant en heeft zijn regels. Hij is voor de rest een echte mechel zeer druk, zeer werklustig, zeer leergierig, betrouwbaar, en waaks als het nodig is.
Ondertussen train ik met Magnum voor het KNPV basiscertificaat, en dat doen we alweer 3 jaar met heelveel plezier en toewijding. Helaas zit ik zelf nu thuis na een 3 de operatie aan mijn enkel, waardoor de eigenlijke geplande najaars keuring met Magnum, denk even verschoven word naar de voorjaarskeuring 2010.

- Maylala
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kamikaze-terriërs
- Aantal honden: 2
-
magnum
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 1 x-mechelse herders
- jenny*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Cockertje
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
- Mireillevdw
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Oudduitse herder
- Aantal honden: 2
- Contacteer:

http://www.dertienburchten.com
Mijn doel in het leven is zo´n goed mens te worden, als dat mijn hond denkt dat ik ben.