Na een tijdje meegelezen te hebben vond ik het tijd worden om mijzelf ook eens voor te stellen. Ik ben 17 jaar en woon in het oosten des lands (Nijverdal) en dus aan de rand van de Sallandse heuvelrug. Met andere woorden een prachtig gebied om te wandelen. Aan bos hier ook geen gebrek en binnen handbereik. Ben van geboorte af aan opgegroeid tussen de honden. Mijn vader trainde voor de sport Mechelse Herders. Ook in huis hadden wij altijd een hondje lopen. Eerst een Border terriër, vervolgens een Boeren fox en nu een Boerenfox met 25% Jack Russell. De vorige twee honden hebben we helaas in moeten laten slapen.
Het laatste hondje (Tetske) hebben we 14-04-2009 in laten slapen op de leeftijd van bijna 10 jaar, omdat ze incontinent was, niet goed meer at en chronische kennelhoest had. Ze had hier veel last van. We hebben er veel verdriet om gehad, maar gelukkig hebben we het een plaatsje kunnen geven. We hebben er veel voor gedaan en het mocht kosten wat het kost, maar op een gegeven moment houd het natuurlijk wel een keer op.
Tetske (14-04-2009)

Nu het leuke nieuws!!
Want Lucca is bij ons gekomen ze is hier nou ongeveer 3.5 weken en het gaat er goed met haar! Het is een echte donder en heel spontaan. Het echte karakter van een Boeren Fox met een vleugje van een Jack Russell, dus vervelen is er niet bij. Ze gaat elke dag een paar keer mee aan het riempje om een klein stukje te wandelen en het gaat steeds beter. Verder vindt ze het vangen achter mijn vaders postduiven ook geweldig en hoeft ze zich dus niet te vervelen.
Lucca

Ze heeft zich mijn schooltas al toegeëigend!

Ik zal een topic openen in het foto gedeelte en dat af en toe even updaten met nieuwe foto's!
Luuk