Pagina 1 van 1

K9 Shop

Geplaatst: 09 jun 2009 14:44
door Klijntjuh
Ik heb 2 keer bij K9 shop besteld, en 2x een bagger slechte ervaring!!

Ze sturen mij gewoon altijd het verkeerde op! Of hebben de helft niet op voorraad, en dat laten ze je dan niet even weten zodat je het kunt annuleren (hoge verzendkosten) nee.. gewoon de dingen die ik dan als 'bijbestel' dingen had gedaan opsturen en de dingen waar het om gaat gewoon simpelweg niet leveren..

Nu vandaag krijg ik een pakje binnen, met daarin niet 3 tuigjes, maar 2, en maat KOE! (ik heb maat XS en S besteld van Doggles, dat zijn chihuahua-maat tuigjes dus.. en ik heb er een maatje XXS van liggen...)

Anyway, aan de telefoon werd mij alleen verteld te mailen, dus dat heb ik dan nu maar gedaan...

Ik wil gaan wandelen met de hondjes verdorie :boos: (heb dus voor de nieuwste pup niks..)

Geplaatst: 09 jun 2009 14:46
door yamie
nog nooit problemen mee gehad :wink:

Geplaatst: 09 jun 2009 14:48
door Murphy
Vervelend als het niet lukt met een winkel. Of dat nu online is of gewoon.
Ik snap alleen niet dat je het zo vervelend vind als ze je een gedeeltelijke bestelling sturen. Ik zou dat zelf meer als service zien. Die mensen kunnen toch niet zien welke artikelen van de lijst voor jou topprioriteit hebben en welke je bij besteld om aan een bepaald bedrag te komen ofzo?
Als ze een bestelling in gedeeltes sturen hebben ze zelf doorgaans meer verzendkosten dan wat jij eventueel hebt betaald daarvoor, dus nogmgaals, ik ervaar in gedeeltes sturen als service.

Geplaatst: 09 jun 2009 14:49
door Irisz
yamie schreef:nog nooit problemen mee gehad :wink:
Nee, ik inderdaad ook niet.
Had direct het goede product in huis. 1x meegemaakt dat het vrij snel kapot was. Heb toen gebeld, het opgestuurd en had binnen een week een nieuwe in huis.
Ik denk dat je gewoon pech hebt gehad, want volgens mij hebben ze een prima service hoor.

Geplaatst: 09 jun 2009 15:07
door Klijntjuh
Murphy schreef:Vervelend als het niet lukt met een winkel. Of dat nu online is of gewoon.
Ik snap alleen niet dat je het zo vervelend vind als ze je een gedeeltelijke bestelling sturen. Ik zou dat zelf meer als service zien. Die mensen kunnen toch niet zien welke artikelen van de lijst voor jou topprioriteit hebben en welke je bij besteld om aan een bepaald bedrag te komen ofzo?
Als ze een bestelling in gedeeltes sturen hebben ze zelf doorgaans meer verzendkosten dan wat jij eventueel hebt betaald daarvoor, dus nogmgaals, ik ervaar in gedeeltes sturen als service.
Het was ook het overgrote deel van de bestelling.. dus 2 items (een jasje en een tuigje) De kleine dingetjes werden dus verzonden tegen het volle verzendtarief.. ik vind dat dus erg duur... dat waren namelijk dingetjes die ik hier om de hoek ook kon halen, maar ik zo'n geval meebestel om de verzendkosten voor mijn gevoel wat te drukken.

Natuurlijk kunnen zij niet ruiken wat je 'hoofdbestelling' is, maar daarvoor moet je lijkt me je telefoonnummer invullen, je e-mail enz. Maar een berrichtje sturen kan niet?
Ik vind het dan dus juist geen service om de rest op te sturen op zo'n moment.. sorry..

ik overleg ook met mijn klanten als er iets niet leverbaar is... je voelt je gewoon knap lullig als er voor een 10tje aan spullen binnenkomt waar je €6,75 verzendkosten voor hebt betaald....

Geplaatst: 09 jun 2009 15:22
door Irisz
Ik neem toch aan dat je het 3e artikel ook nog opgestuurd krijgt en je hiervoor dan geen verzendkosten betaalt? :denken:

Geplaatst: 09 jun 2009 15:57
door Murphy
Dus als je de bestelling in 2x opgestuurd krijgt heb je meer problemen met de verzendkosten dan als je het in 1x opgestuurd krijgt?
Dat kan ik niet helemaal plaatsen.

En als ik iets goedkoper hier in de buurt kan krijgen haal ik het gewoon in de buurt. Ik ga dan niet online bestellen en dan klagen over de verzendkosten. Maar misschien snap ik gewoon niet goed wat je bedoelt.

Overigens, als ik iets bestel en ik heb er haast mee bijvoorbeeld, dan bel ik doorgaans voor ik het definitief bestel meestal even op om te checken of het wel op voorraad is.

Geplaatst: 09 jun 2009 16:09
door Irisz
Murphy schreef:Dus als je de bestelling in 2x opgestuurd krijgt heb je meer problemen met de verzendkosten dan als je het in 1x opgestuurd krijgt?
Dat kan ik niet helemaal plaatsen.
Volgens mij heeft de TS het idee dat als de bestelling in 2x wordt opgestuurd, je ook 2x verzendkosten moet betalen.

Uiteraard is dit niet het geval (nergens lijkt mij), want jij hebt niet gevraagd om 2 losse zendingen.
Zoals "Murphy" hierboven zegt, bewijs dit alleen maar van service. Ze kunnen ze ook net zo lang op deze 2 items laten wachten, tot het 3e binnen is.
Je hebt je producten nu dus alleen maar eerder in huis.

Re: K9 Shop

Geplaatst: 09 jun 2009 17:00
door malinois
Klijntjuh schreef:Ik heb 2 keer bij K9 shop besteld, en 2x een bagger slechte ervaring!!

Ze sturen mij gewoon altijd het verkeerde op! Of hebben de helft niet op voorraad, en dat laten ze je dan niet even weten zodat je het kunt annuleren (hoge verzendkosten) nee.. gewoon de dingen die ik dan als 'bijbestel' dingen had gedaan opsturen en de dingen waar het om gaat gewoon simpelweg niet leveren..

Nu vandaag krijg ik een pakje binnen, met daarin niet 3 tuigjes, maar 2, en maat KOE! (ik heb maat XS en S besteld van Doggles, dat zijn chihuahua-maat tuigjes dus.. en ik heb er een maatje XXS van liggen...)

Anyway, aan de telefoon werd mij alleen verteld te mailen, dus dat heb ik dan nu maar gedaan...

Ik wil gaan wandelen met de hondjes verdorie :boos: (heb dus voor de nieuwste pup niks..)
Misschien dat je eventjes netjes een klacht bij hun kunt indienen en wacht op een reactie voor je gaat blaten op een forum. Ik zal ze het even doorgeven zijn nl. zeer goede bekenden van me! :ok: Kunnen ze ook iets terugzeggen.... wel zo netjes lijkt me of niet?

Geplaatst: 09 jun 2009 18:27
door Klijntjuh
Nee, ik krijg dus niks nagezonden... (was dat maar zo.. dan is er niets aan de hand)
en na navraag krijg ik te horen dat ze het terug storten..
Dit staat niet op de factuur die erbij zat, daar staan ze gewoon alle 3 op..

mooi dat jullie allemaal goede ervaringen hebben..
dit is mijn 2de niet-goede ervaring van de 2 keer.. en voor mij dus ook klaar..

Geplaatst: 09 jun 2009 18:38
door malinois
Klijntjuh schreef:Nee, ik krijg dus niks nagezonden... (was dat maar zo.. dan is er niets aan de hand)
en na navraag krijg ik te horen dat ze het terug storten..
Dit staat niet op de factuur die erbij zat, daar staan ze gewoon alle 3 op..

mooi dat jullie allemaal goede ervaringen hebben..
dit is mijn 2de niet-goede ervaring van de 2 keer.. en voor mij dus ook klaar..
nou probleem opgelost toch? Natuurlijk staat dat niet op de eerste factuur, als ik iets in delen opstuur omdat iets niet op voorraad is staat er niet op de factuur dat je het andere teruggestort krijgt om de simpele reden dat het andere nog binnen kan komen.

Geplaatst: 09 jun 2009 18:59
door Sita
Alleen maar goede ervaringen hier met K9 shop. Had daar balletjes besteld in het geel. Die hadden ze niet meer en daar hebben ze netjes over gebeld en de paarse opgestuurd :ok:

Geplaatst: 09 jun 2009 18:59
door Klijntjuh
malinois schreef:
Klijntjuh schreef:Nee, ik krijg dus niks nagezonden... (was dat maar zo.. dan is er niets aan de hand)
en na navraag krijg ik te horen dat ze het terug storten..
Dit staat niet op de factuur die erbij zat, daar staan ze gewoon alle 3 op..

mooi dat jullie allemaal goede ervaringen hebben..
dit is mijn 2de niet-goede ervaring van de 2 keer.. en voor mij dus ook klaar..
nou probleem opgelost toch? Natuurlijk staat dat niet op de eerste factuur, als ik iets in delen opstuur omdat iets niet op voorraad is staat er niet op de factuur dat je het andere teruggestort krijgt om de simpele reden dat het andere nog binnen kan komen.
Ik heb zondag besteld, gister hebben ze het verzonden, en gelijk terug overgemaakt wat er niet op voorraad was. Dit laatste heb ik niets van gehoord of gelezen, en niet de optie gehad om te annuleren. Van nazenden was nooit spraken dus.. was dat maar zo.. ik heb wel geduld daarmee..

Geplaatst: 09 jun 2009 19:06
door Carma
Vervelend dat het 2 keer mis is gegaan bij jou. Ik heb nog geen problemen met deze webshop gehad, in tegendeel. maar goed...ik heb dan ook maatje kalf :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Geplaatst: 09 jun 2009 19:53
door malinois
Klijntjuh schreef:
malinois schreef:
Klijntjuh schreef:Nee, ik krijg dus niks nagezonden... (was dat maar zo.. dan is er niets aan de hand)
en na navraag krijg ik te horen dat ze het terug storten..
Dit staat niet op de factuur die erbij zat, daar staan ze gewoon alle 3 op..

mooi dat jullie allemaal goede ervaringen hebben..
dit is mijn 2de niet-goede ervaring van de 2 keer.. en voor mij dus ook klaar..
nou probleem opgelost toch? Natuurlijk staat dat niet op de eerste factuur, als ik iets in delen opstuur omdat iets niet op voorraad is staat er niet op de factuur dat je het andere teruggestort krijgt om de simpele reden dat het andere nog binnen kan komen.
Ik heb zondag besteld, gister hebben ze het verzonden, en gelijk terug overgemaakt wat er niet op voorraad was. Dit laatste heb ik niets van gehoord of gelezen, en niet de optie gehad om te annuleren. Van nazenden was nooit spraken dus.. was dat maar zo.. ik heb wel geduld daarmee..
maar waarom moest je het dan ineens annuleren? Om die 6,75 verzendkosten? piew da's wat voor tuigen die normaal 19 euro kosten en nu in de aanbieding zijn voor 8,50... dan heb je die verzendkosten er toch allang uit?

(ja, ik ben net teruggebeld door iemand die hier niet zo blij mee was op zn zachts gezegd. Als je problemen hebt los je dat normaal gesproken met het bedrijf op waar je het probleem mee hebt en niet op een forum zonder dat iemand daar op kan reageren omdat die nergens vanaf weet en geen lid is)

Geplaatst: 09 jun 2009 23:29
door Klijntjuh
Ik annuleer het omdat ik het raar vind niet op de hoogte te worden gesteld van een deel van een annulering van de bestelling..

je mag dit topic wel weg doen hoor..

Ik stuur morgen het pakketje netjes terug (wet koop op afstand)
en het is klaar ;)

(krijg frikin' drijgmails van ze nu.. je mag ook nooit eens rustig boos zijn ergens op ofzo ;) :19: )

Geplaatst: 10 jun 2009 08:04
door malinois
Klijntjuh schreef:Ik annuleer het omdat ik het raar vind niet op de hoogte te worden gesteld van een deel van een annulering van de bestelling..

je mag dit topic wel weg doen hoor..

Ik stuur morgen het pakketje netjes terug (wet koop op afstand)
en het is klaar ;)

(krijg frikin' drijgmails van ze nu.. je mag ook nooit eens rustig boos zijn ergens op ofzo ;) :19: )
nee je lost zoiets op met een bedrijf niet op internet zonder dat de andere partij zijn/haar verhaal er in kan doen...
wat is frikin? frikandellen? :denken:
Je mag blij zijn dat ik het niet ben, want ik was niet zo makkelijk geweest als je zulke dingen over mij op internet zou pleuren... :ok:

Geplaatst: 10 jun 2009 09:24
door Klijntjuh
Tja.. ik was gewoon boos..
vind het gevoon vervelend zo iets..

Anyway.. Die 2 tuigjes die ik WEL had gehad, schenen maat S te zijn :denken:
Ik had een maat S (mede door dat iemand anders die ik ken dat zei een S had) heeel anders ingeschat, maar dat was dus mijn fout!

Dus als je een engelse bulldog heb, die zichzelf te dik vind, dan kun je dit tuigje maat S voor hem kopen ;) 'kijk eens spike! je past in een Stje! :D :smile2: ' (maatvoering van Doggles dus... op de doggles site staan alleen kleine hondjes... :roll: )

Duss...

ach.. pakje gaat terug.. ik ben klaar..
Ben blij dat anderen goede ervaringen hebben, maar ik mag toch wel even pissig zijn..

Geplaatst: 10 jun 2009 11:17
door *Jolanda*
ja hoor je mag best boos zijn. Vind het dan alleen niet heel netjes als je zoiets op een forum plaats om dan de naam van de site erbij te zetten. Je kan ook alleen je frustraties erop zetten. Zeker omdat de eigenaar nu zelf niet kan reageren.

Geplaatst: 10 jun 2009 15:57
door malinois
Klijntjuh schreef:Tja.. ik was gewoon boos..
vind het gevoon vervelend zo iets..

Anyway.. Die 2 tuigjes die ik WEL had gehad, schenen maat S te zijn :denken:
Ik had een maat S (mede door dat iemand anders die ik ken dat zei een S had) heeel anders ingeschat, maar dat was dus mijn fout!

Dus als je een engelse bulldog heb, die zichzelf te dik vind, dan kun je dit tuigje maat S voor hem kopen ;) 'kijk eens spike! je past in een Stje! :D :smile2: ' (maatvoering van Doggles dus... op de doggles site staan alleen kleine hondjes... :roll: )

Duss...

ach.. pakje gaat terug.. ik ben klaar..
Ben blij dat anderen goede ervaringen hebben, maar ik mag toch wel even pissig zijn..
ik ben ook weleens boos maar dan zet ik niet met naam en toenaam iemand op een forum die niets terug kan zeggen. Maar goed ik blijf nu in herhalingen vallen op de een of andere manier dringt dit niet tot je door.

Geplaatst: 10 jun 2009 21:09
door Muk
malinois schreef:nee je lost zoiets op met een bedrijf niet op internet zonder dat de andere partij zijn/haar verhaal er in kan doen...
wat is frikin? frikandellen? :denken:
Je mag blij zijn dat ik het niet ben, want ik was niet zo makkelijk geweest als je zulke dingen over mij op internet zou pleuren... :ok:
Heeft het niet te maken dat dit bedrijf van kennissen / familie van je is en dat je er daarom zo over miept? Ik bedoel maar, als ik iets zou kopen bij (ik noem maar wat) Discus in Schubbekutteveen en dat bevalt niet, dan hoor ik je niet klagen, maar nu het om een bekende winkeleigenaar van je gaat wel. :wink:

Ik heb zelf geen ervaringen met K9 webshop, dus daar kan ik niks zinnigs over vertellen.
De enige tip die ik je kan geven is om bestellingen via de mail te doen, dan kan er ook geen verwarring / onenigheid zijn over de bestelling zelf of de voorwaarden die je aan het verzenden stelt. En mocht het toch misgaan, dan ook via de mail contact opnemen. Dan heb je tenminste alles zwart op wit staan.

Geplaatst: 10 jun 2009 21:52
door malinois
Muk schreef:
malinois schreef:nee je lost zoiets op met een bedrijf niet op internet zonder dat de andere partij zijn/haar verhaal er in kan doen...
wat is frikin? frikandellen? :denken:
Je mag blij zijn dat ik het niet ben, want ik was niet zo makkelijk geweest als je zulke dingen over mij op internet zou pleuren... :ok:
Heeft het niet te maken dat dit bedrijf van kennissen / familie van je is en dat je er daarom zo over miept? Ik bedoel maar, als ik iets zou kopen bij (ik noem maar wat) Discus in Schubbekutteveen en dat bevalt niet, dan hoor ik je niet klagen, maar nu het om een bekende winkeleigenaar van je gaat wel. :wink:

Ik heb zelf geen ervaringen met K9 webshop, dus daar kan ik niks zinnigs over vertellen.
De enige tip die ik je kan geven is om bestellingen via de mail te doen, dan kan er ook geen verwarring / onenigheid zijn over de bestelling zelf of de voorwaarden die je aan het verzenden stelt. En mocht het toch misgaan, dan ook via de mail contact opnemen. Dan heb je tenminste alles zwart op wit staan.
nee hoor, als ik iets koop bij 'pietje' en ik ben er niet tevreden over dan ga ik dat niet op een forum plempen waar 'pietje' niet zit.
Dan zeg ik, ik heb bij een online shop wat gekocht en zus en zo... geen hond die weet waar het over gaat dus niemand kan me iets maken op die manier.
Het is al heel snel smaad of laster dus je moet altijd heel goed uitkijken wat je over iets of iemand neerzet tegenwoordig.

Ik heb het ooit eens op een forum gehad met een van mn dobers... genoemd met naam en toenaam met een ziekte die het arme beest nooit heeft gehad, dat was er binnen een uur af kan ik je vertellen... daar ben ik heel makkelijk in.... ook een forum die ik niet eens kende en ook niks kon schrijven als geen lid.

Geplaatst: 11 jun 2009 15:09
door Klijntjuh
En ik snap niet dat je geen naam mag noemen.
Als iemand nare ervaringen heeft bij de wehkamp, word dat toch ook gewoon besproken?
En tuurlijk zijn er dan 100 mensen met wel een goede ervaring..

Soort recentie-effect zegmaar..

Ach.. iniedergeval komt het nu goed, en hier laat ik het bij.

Geplaatst: 11 jun 2009 15:33
door malinois
Klijntjuh schreef:En ik snap niet dat je geen naam mag noemen.
Als iemand nare ervaringen heeft bij de wehkamp, word dat toch ook gewoon besproken?
En tuurlijk zijn er dan 100 mensen met wel een goede ervaring..

Soort recentie-effect zegmaar..

Ach.. iniedergeval komt het nu goed, en hier laat ik het bij.
Het is al heel snel smaad of laster dus je moet altijd heel goed uitkijken wat je over iets of iemand neerzet tegenwoordig.
:wink: