Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Heerlijk op een zomer avond bij zonsondergang nog een paar uurtjes naar Artis.
Deze olijke jongen (tenminste dat denk ik) kwam heel lief voor me staan, deed liefelijk de veertjes open en zei vervolgens iets van, "GRUNT". Met andere woorden of ik niet op kon zouten met m'n camera. Was best wel blij met het hek.
die laatste foto dat is een hoornraaf. Toen ik stage liep in de beekse bergen en deze moest voeren in het hok liepen ze je ook altijd achterna en gingen ze met je veters spelen hele lieve dieren vond ik het!!
Sanne!! schreef:die laatste foto dat is een hoornraaf. Toen ik stage liep in de beekse bergen en deze moest voeren in het hok liepen ze je ook altijd achterna en gingen ze met je veters spelen hele lieve dieren vond ik het!!
Ik vond deze met name eng. Er werd niet gespeeld met mijn veters, maar naar me geroepen of ik weg wilde wezen. De Kea's die ernaast zaten vonden het wel heerlijk dat je er was. Snavel helemaal door de tralies en dan meteen oogjes dicht. Heel schattig. Alleen is het zo moeilijk focussen met een vogel die je blijft volgen.