Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Heykes
Moderator: moderatorteam
-
10e
Heykes
Hallo,
Ik heb dit forum gevonden via een zoekopdracht en wil voorlopig slechts 1 vraag stellen over castratenvachten. Vandaar dit berichtje, zodat ik die vraag KAN stellen.
Groetjes,
Tine
Ik heb dit forum gevonden via een zoekopdracht en wil voorlopig slechts 1 vraag stellen over castratenvachten. Vandaar dit berichtje, zodat ik die vraag KAN stellen.
Groetjes,
Tine
- cloris
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
- Aantal honden: 1
Re: Heykes
Hoi, stel je even voor dan krijg je toegang tot de rest van het forum waar je vermoedelijk meer reactie op je vraag krijgt.

De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
- Irisz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgeback
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
- samantha!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador retriever
- Aantal honden: 6
Welkom hier 
- Brittje
- Actief
- Mijn ras(sen): Bonte jack russell en een black&tan jack russell
-
~Suzanne~
- Zeer actief
Hoi en welkom,10e schreef:Hallo,
Groetjes,
Tine
Prima als je maar 1 vraag wilt stellen denk ik
Hoe dan ook... stel je even voor... daar is dit hoekje voor denk ik?
Suzanne
-
jacquelinejj
- Zeer actief
- Contacteer:
-
lahaba
Welkom.
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
gut, wat een regelteverig gedoe weer. de moderators zijn niet eens zo erg als jijSuzanne123 schreef:Hoi en welkom,10e schreef:Hallo,
Groetjes,
Tine
Prima als je maar 1 vraag wilt stellen denk ikmaar misschien is het voor ons en voor jou wel veel leuker als je gewoon gaat meedoen. Ergens vind ik het niet beleefd om "binnen te komen en alvast aan te kondigen dat je niet wilt blijven, slechts 1 x onze hulp/adviezen wilt en waar gaat", maar dat kan aan mij liggen.....?
Suzanne

-
~Suzanne~
- Zeer actief
gut, wat een regelteverig gedoe weer. de moderators zijn niet eens zo erg als jijHutsje schreef:
Prima als je maar 1 vraag wilt stellen denk ikmaar misschien is het voor ons en voor jou wel veel leuker als je gewoon gaat meedoen. Ergens vind ik het niet beleefd om "binnen te komen en alvast aan te kondigen dat je niet wilt blijven, slechts 1 x onze hulp/adviezen wilt en waar gaat", maar dat kan aan mij liggen.....?
Suzanne
Ach, net wat je wilt, maar IK vind het onbeleefd als zoiets in "real life" gebeurd en dus ook op een forum. Veel mensen zijn geneigd om beleefdheidsregels op forums te vergeten... en soms kan ik me daar idd aan ergeren...
Suzanne
-
Lemuria
Mee eens, als iemand niet de moeite wil doen om zich voor te stellen, wil ik ook geen moeite doen om een vraag te beantwoorden. Quid pro quo, Hutsje...quid pro quoSuzanne123 schreef:Ach, net wat je wilt, maar IK vind het onbeleefd als zoiets in "real life" gebeurd en dus ook op een forum. Veel mensen zijn geneigd om beleefdheidsregels op forums te vergeten... en soms kan ik me daar idd aan ergeren...
Suzanne