Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Je kunt kijken bij de Galderse Meren of de Asterdplas in Breda. Ik heb geen idee of het ook voor mensen geschikt zwemwater is. En je moet even opletten of er ergens data of tijden staan dat je hond er mag komen. Ik dacht dat er tussen 1 mei en 1 oktober (op bepaalde tijden?) geen honden mogen komen. Hopelijk heb je hier wat aan.
Jammer dat bij de jachthaven in Etten-Leur geen honden mogen zwemmen, anders had ik het wel geweten.
Ik laat ze zwemmen in de "Visvijver" in Rucphen. Hier zwemmen veel honden. Maar nadat mijn honden diarree kregen en die van een vriendin (wiens honden daar ook zwemmen), ben ik wat voorzichtiger geworden. Volgens mij mogen de honden niet bij de Galderse meren.
Ja bij Galder kunnen ze heerlijk zwemmen alleen mag dat nu niet nee van 1 mei tot 1 okt. De asterdplas ken ik niet zal daar eens kijken.
In ieder geval bedankt.
Zwemmen hier in en rond Etten-Leur met honden is echt waardeloos...
Wij gaan af en toe naar Willemstad met de honden
Enya, ik denk dat ik jullie eens heb zien lopen met jullie hondje bij de Boerenbond/ Praxis
Zoveel honden van jullie ras komen hier niet voor gok ik zo
Jullie hondje wilde niet meelopen, zou dat kunnen dat ik jullie voor me heb?
Rabecca schreef:
Enya, ik denk dat ik jullie eens heb zien lopen met jullie hondje bij de Boerenbond/ Praxis
Zoveel honden van jullie ras komen hier niet voor gok ik zo
Jullie hondje wilde niet meelopen, zou dat kunnen dat ik jullie voor me heb?
Enya gaat idd wel eens mee naar de Boerenbond en het klopt ook dat ze regelmatig "op de rem" gaat. Aangezien ze verder de enige Lundie in en om Etten-Leur is, kan het heel goed zijn dat wij dat waren. Grappig dat je ons (of eigenlijk haar) herkende