Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Medisch

We vinden het leuk als iedereen zich even voorstelt.
Dat kan in dit forumonderdeel

Moderator: moderatorteam

Gesloten
jannyholtrop
nieuw lid
Mijn ras(sen): Kruising York/Tibetaan

Medisch

Ongelezen bericht door jannyholtrop »

Hallo, ik ben Janny en woon samen met Fonsy, kruising York/Tibetaan, van 4 jaar.
Sinds 10 dagen is bekend dat Fonsy lymfeklierkanker heeft, is begonnen met een opgezwollen klier aan de hals.
Vorige week is een beenmerg en bloedonderzoek gedaan om te kijken of er uitzaaiingen waren.
Dit was allemaal in orde, dus als we met chemo wilden beginnen : nu doen!
Vorige week heeft hij direct de aanloopinjectie gehad en die sloeg goed aan. De zwelling was bijna helemaal weg.
Dinsdag j.l. heeft hij dan zijn eerste echte kuur gehad via infuus. Eerst leek hij niet misselijk e.d., maar nu op donderdag wil hij wel iets eten maar nauwelijks drinken. Met dit warme weer is dit natuurlijk niet aan te bevelen. Wel heb ik primperan tabletjes meegekregen tegen de misselijkheid, maar braken doet hij niet.
Heeft iemand van jullie hier ervaring mee? ik hoor het graag.
Groetjes Janny
Maria
Zeer actief
Contacteer:

Re: Medisch

Ongelezen bericht door Maria »

toch even overleggen met dierenarts.... blijkbaar is hij toch wel wat misselijk omdat hij anders wel iets zou eten en drinken. toch niet helemaal lekker.
jannyholtrop
nieuw lid
Mijn ras(sen): Kruising York/Tibetaan

Ongelezen bericht door jannyholtrop »

Maria schreef:toch even overleggen met dierenarts.... blijkbaar is hij toch wel wat misselijk omdat hij anders wel iets zou eten en drinken. toch niet helemaal lekker.
Heb net even wat kipfilet gekookt en hem wat bouillon met gesnede kip gegeven, dat neemt hij wel en dan krijgt hij ook vocht binnen he.
Maar even kijken of het straks wat beter gaat.
Frenk
Zeer actief
Mijn ras(sen): xLhasa-ShihTzu

Ongelezen bericht door Frenk »

Welkom Janny. Allereerst heel veel sterkte met je hondje. Ik hoop dat de behandeling helpt. Ik wilde je even waarschuwen: dit is slechts het voorstel topic. Een topic over zijn situatie hoort in het subforum 'medisch' met een titel over waar het topic over gaat :wink:
Veel plezier op het forum en knuffels voor de zieke :ok:
Afbeelding
Gesloten

Terug naar “Voorsteltopics”