vraag me niet wie alle deelnemers zijn, geen idee, ik kende er 1: IJsbrand Chardon

een 'klein' gedeelte uit een enorme hoeveelheid foto's zie ik nu :N:
het is nog niet eens de helft van wat ik heb :N:
Moderator: moderatorteam

JML schreef:Laat die andere helft ook maar zien.... Geweldig!
Als ik ooit besluit een opvolger voor die van mij te nemen, dan alleen nog voor het aangespannen werk.

Mijn eerste paardrijleraar deed het ook, vond het altijd wel heel mooi om te zien. Verder deed de campingeigenaar het in Oostenrijk ook met eigen paarden, ging elke dag met hem mee 's ochtends door de velden heen, geweldig...YvetteJ schreef:Gaaf zeg! Zitten veel mooie foto's tussen!
Heb je zelf trouwens iets met mennen??

malinois schreef:Mijn eerste paardrijleraar deed het ook, vond het altijd wel heel mooi om te zien. Verder deed de campingeigenaar het in Oostenrijk ook met eigen paarden, ging elke dag met hem mee 's ochtends door de velden heen, geweldig...YvetteJ schreef:Gaaf zeg! Zitten veel mooie foto's tussen!
Heb je zelf trouwens iets met mennen??
Maar verder zelf doe ik er niks mee, maar vind het nog wel erg mooi om te zien.
Heb ooit nog bij IJsbrand Chardon op de kar gezeten en een stuk gereden... maar da's wel heel lang geleden, toen was ie nog niet zo bekend als nu.
was ook een zeer gewild plekkie... geen doorkomen aan en je werd gewoon weggedrukt als ze de kans kregenElly* schreef:geweldig!
vooral die bij de waterbak!

massam schreef:machtig!!!
deze is leuk:
he sjaak, heppie gezien? malle mal is er ook!![]()