Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Jaaah Myrthe, maar dat is niet mijn vakantieliefde hoor, dat is voor altijd mijn grote paardenliefje .
Maar ben wel in de vakantie nog verliefder op mijn pleegpaard geworden.
Vandaag op het werk nog weer vreselijk over haar opgeschept. Ze zijn (ja Bliss ook) zo lief en gehoorzaam en makkelijk en rustig (meestal hè Jessica ) . Maar daarnaast zo pittig en levendig. Kortom ze zijn geweldig
Laatst gewijzigd door Budkes op 20 sep 2009 20:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Budkes schreef:Jaaah Myrthe, maar dat is niet mijn vakantieliefde hoor, dat is voor altijd mijn grote paardenliefje .
Maar ben wel in de vakantie nog verliefder op mijn pleegpaard geworden.
Vandaag op het werk nog weer vreselijk over haar opgeschept. Ze zijn (ja Bliss ook) zo lief en gehoorzaam en makkelijk en rustig (meestal hè Jessica ) . Maar daarnaast zo pittig en levendig. Kortom ze zijn geweldig
bliss behalve donderdag dan , toen heeft ze zich behoorlijk misdragen en myrthe nam vrijdag een loopje met je :N:
Budkes schreef:. Ze zijn (ja Bliss ook) zo lief en gehoorzaam en makkelijk en rustig (meestal hè Jessica ) . Maar daarnaast zo pittig en levendig. Kortom ze zijn geweldig
Budkes schreef:. Ze zijn (ja Bliss ook) zo lief en gehoorzaam en makkelijk en rustig (meestal hè Jessica ) . Maar daarnaast zo pittig en levendig. Kortom ze zijn geweldig
Hutsje schreef:
bliss behalve donderdag dan , toen heeft ze zich behoorlijk misdragen en myrthe nam vrijdag een loopje met je :N:
Ja en dat ging dan ook heul verschrikkelijk hard, geweldig
hahahaha, die lui met die grote paarden achter ons: mogen wij er eerst even langs voordat jullie gaan galopperen? wij gaan nogal hard . ze konden ze niet voorbij komen
Geloof ik niets van
Eerst zien, dan geloven
dan kom je toch ook een keer rijden?
Ik zou het inderdaad leuk vinden om na jaren weer even een paarderug onder mijn k*nt te voelen.
Haha, echt rijden zit er niet meer in, maar even het gevoel, lijkt me geweldig!
Ga vast oefenen met een stokpaard.
Hutsje schreef:
Ik zou het inderdaad leuk vinden om na jaren weer even een paarderug onder mijn k*nt te voelen.
Hutsje schreef: