Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Hallo

We vinden het leuk als iedereen zich even voorstelt.
Dat kan in dit forumonderdeel

Moderator: moderatorteam

Gesloten
[Sandra]
Zeer actief
Mijn ras(sen): Engelse bulldog x Maltezer
Aantal honden: 1

Hallo

Ongelezen bericht door [Sandra] »

Hallo, ik ben Sandra, werk als zelfstandig tekstschrijver.
Vorige maand kwam Otto bij me wonen, een kruising Engelse bulldog met een Maltezer (ongelukje). Hij is nu 12 weken en echt een prachthondje. Een speelgoedhondje, zoals de meeste mensen zeggen. Hij heeft de brede bouw en de oogjes van de bulldog en de vacht van de maltezer, met een paar bruine vlekken. Ik heb alleen de uit-knop van het speelgoedhondje nog niet gevonden :mrgreen:

Het is mijn eerste hond, en dat is even wennen, voor mij, maar ook voor de katten hier in huis. Otto wil alleen maar spelen, maar dat begrijpen de dames kat niet zo goed. Bovendien is een van de katten doof, dus dat zorgt regelmatig voor een communicatiestoornis. Ze hoort hem niet blaffen maar ziet wel dat hij zich vreselijk uitslooft. En in een onbewaakt ogenblik vreet ze rustig van zijn voer.
Verder gaat hij als een speer. Hij is gek op andere honden, op kinderen en geniet volop van alle aandacht en knuffels die hij overal krijgt. Het is een uitslaaphondje ('s morgens vroeg even koesen op schoot en mijn vingers sabbelen) en heeft hij een pesthekel aan dat herfstige weer... Echt een hondje naar mijn hart ;-) En ja, velen met mij zijn nieuwsgierig naar hoe groot hij wordt.

Ik had dit forum gevonden tijdens een zoektocht naar allerlei tips en informatie. Er staat een boel op... Ik ga daar zeker mijn voordeel mee doen.
Groetjes,
Sandra
Afbeelding
Groetjes,
Sandra
Irene
Zeer actief
Mijn ras(sen): Boerenfox
Spaanse mix
dwergpincher
Aantal honden: 3
Contacteer: