Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Oppas gezocht!

Wilt u graag eens gezamenlijk wandelen met de honden, zoekt of kent u een leuke wandelroute ? Vermeld het hier !

Moderator: moderatorteam

Brindlecardi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan

Oppas gezocht!

Ongelezen bericht door Brindlecardi »

De laatste week van Februari gaan wij een weekje weg, helaas mogen er geen honden in het gehuurde huisje, en ben ik op zoek naar een oppas. Aangezien ik hem het liefst in een huiselijke omgeving wil hebben, vraag ik het eerst hier, zo niet, dan gaat hij (gedeeltelijk) naar een pension.

Naam hond: Ben
Leeftijd : 6 jaar
Ras: Labrador

Kan met honden: Alleen grote teven
Kan met andere dieren: Alleen knaagdieren die veilig achter slot en grendel zitten.
Kan met kleine kinderen: Nee
Kan met grote kinderen: Ja
Kan loslopen: Nee

Verder over Ben, hij is op straat naar andere honden niet vriendelijk, dus ervaring met dit soort gedrag is gewenst, en honden vermijden is aan te raden. Met grote teven kan hij in en om het huis prima overweg. Formaat maltezer durf ik niet te garanderen. Ben ontsnapt graag, dus dingen als de voordeur of de poort openlaten zijn uit den bozen. Verder is het een bijzonder vriendelijke hond, bedelt niet, en springt niet op bank of bed zonder toestemming. Als hij gewoon voldoende zijn energie kwijt kan is hij binnen bijzonder rustig, en heb je geen hond aan 'm. Hij luistert goed naar commando's indien geen afleiding. Nogmaals wel voor de duidelijkheid, Ben is geen standaard makkelijke labrador, en iemand met ervaring is gewenst. Naar mensen is het verder een enorm goede hond.

Hij gaat alleen mee met iemand met de goede huissituatie en ervaring.
yvonne dl
Zeer actief

Re: Oppas gezocht!

Ongelezen bericht door yvonne dl »

Jammer dat er geen huisje was waar de hond mee kan.
Zo makkelijk zal het niet worden zo aan je verhaal te lezen. haha
Afbeelding

Wanneer je RESPECT hebt voor je dier zal deze ook RESPECT hebben voor zijn baasje,
want LIEFDE geven is Liefde ontvangen
Brindlecardi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan

Re: Oppas gezocht!

Ongelezen bericht door Brindlecardi »

yvonne dl schreef:Jammer dat er geen huisje was waar de hond mee kan.
Zo makkelijk zal het niet worden zo aan je verhaal te lezen. haha
Nee, het is ook geen ramp als ik niks vindt ;) Anders gaat hij van ma. tot vrij. naar vrienden maar het weekend moet hij dan in het pension. Maar ik bespaar hem iets liever dat weekendje pension ;).
Plaats reactie

Terug naar “Wandelen met de hond”