Hallo,
Aankomende zomer willen we gaan kanoen op de Moldau in Tsjechie. We willen dan onze hond ook graag meenemen. Onze hond, een Lagotto Romagnolo van 3 jaar oud, kan goed zwemmen, maar ik zit heel erg te twijfelen over het wel of niet aanschaffen van een zwemvest voor hem. Ik ben heel erg benieuwd naar jullie argumenten voor en tegen.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
noodzaak zwemvest
Moderator: moderatorteam
-
abennen
- freskin
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): schotse herder, SWH
- Aantal honden: 2
Re: noodzaak zwemvest
Ik zou hem zeker een zwemvest aandoen. Als wij met onze zeilboot weggaan,dragen onze twee honden ook altijd een zwemvest. Al kan je hond goed zwemmen, hij kan toch gauw vermoeid raken of door het koude water wat in paniek raken. Je bent ook meestal niet zomaar weer bij je hond om hem uit het water op te vissen. Het zwemvest geeft hem meer drijfvermogen zodat hij niet zo snel moe wordt . Je kan hem bovendien snel zien omdat een zwemvest vaak een felle kleur heeft.
dit topic gaat ook over zwemvesten:
http://www.hondenforum.nl/plaza/post377 ... t#p3777258" onclick="window.open(this.href);return false;
edit* toevoeging
dit topic gaat ook over zwemvesten:
http://www.hondenforum.nl/plaza/post377 ... t#p3777258" onclick="window.open(this.href);return false;
edit* toevoeging
groetjes, ingrid
TARAK
TARAK-
abennen
Bedankt voor je reactie.
Eigenlijk heb ik ook het idee dat ik het alleen al moet doen omdat ik er over twijfel. Jouw reactie bevestigt dit alleen maar.
Ik heb al verschillende dingen van Ruffwear die me heel goed bevallen (en de hond ook :smile1: ), zoals een rugzak en schoentjes, dus ik denk dat het zwemvest ook van Ruffwear wordt.
Eigenlijk heb ik ook het idee dat ik het alleen al moet doen omdat ik er over twijfel. Jouw reactie bevestigt dit alleen maar.
Ik heb al verschillende dingen van Ruffwear die me heel goed bevallen (en de hond ook :smile1: ), zoals een rugzak en schoentjes, dus ik denk dat het zwemvest ook van Ruffwear wordt.
- freskin
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): schotse herder, SWH
- Aantal honden: 2
Dat is volgens mij inderdaad een goed merk. Ik ga ook even rondsnuffelen voor nieuwe vesten voor onze honden. Die ze nu hebben worden wat minder.abennen schreef:Bedankt voor je reactie.
Alvast heel veel plezier op jullie kano-vakantie (lijkt mij ook erg leuk) Je zult vast geen spijt krijgen van dat zwemvest voor jullie hond!
groetjes, ingrid
TARAK
TARAK