hoe te beginnen! Ik ben Nena (24 jaar) en woon in Amsterdam samen met 2 vrienden en Zeb (net 1 jaar), mijn hondje. Zeb woont sinds 2de kerstdag bij mij. Ik heb hem geadopteerd via ACE. Hij komt uit een gedumpt nestje. Al mijn hele leven was het een droom een eigen hond te hebben en ik zag hem en was op slag verliefd. Hij gaat echt overal mee naartoe (hoewel reizen met openbaar vervoer even van de baan is vanwege een gedragsprobleemje). Voor zover ik weet zit er in ieder geval Podenco bloed in hem. Hij is echt een jagertje. Ik heb al van veel mensen gehoord dat het een ras apart is en training van 1 op 1 hem veel goed zou doen. We zullen het zien!
Ik ben zo blij met mijn ventje, al is het wel even wennen. Ik ben opgegroeid met honden, maar echt een eigen hond hebben is hard werken. Natuurlijk wist ik dit van tevoren en weet ik dat we er nog lang niet zijn. Zeb leert snel, maar is ook erg ondeugend! Zodra hij buiten is ziet hij alles behalve het vrouwtje natuurlijk
Binnenkort gaan Zeb en ik fijn op training, maar eerst gaan we het uitvallen aan de lijn eens uit de wereld helpen. Ondertussen ben ik wel samen met hem aan het trainen en hij pakt alles snel op, mits hij zin heeft natuurlijk
Hierbij nog een foto van mijn jongen!

TARAK