Sinds 1 december zijn wij de gelukkige baasjes van Fedor. Fedor is een Leonberger reu van nu bijna 19 weken oud en al ruim 28kg. Het is voor ons beiden onze eerste hond.
Verder lopen hier 2 katten rond, Gyzzmo en Solo. Beiden zijn 11 jaar oud en Solo is een suikerkat. Ik ben dus ook al anderhalf jaar lid van het forum voor suikerkatten en weet ondertussen wel het een en ander over suikerziekte bij katten. Overigens is Solo op dit moment in remisie wat inhoud dat hij nu geen insuline nodig heeft (en hopelijk blijft dat ook zo). Verder lopen hier nog 2 konijnen in een grote ren in de tuin, Rafi en Bugs. Rafi is 6 jaar oud en een herplaatser, leeftijd van Bugs is onbekend. Haar hebben we van marktplaats gered.
Voor meer foto's en informatie over Fedor en de overige beestenboel hier kunnen jullie op mijn website kijken.
Ik lees al een tijdje rond hier op het forum. We lopen met Fedor af en toe tegen dingen aan en ik kijk dan oa even hier of iemand ervaring heeft en of bepaald gedrag inderdaad normaal is. Bij een eerste hond weet je af en toe niet precies wat je moet verwachten en wanneer. Nu heb ik me ook aangemeld, zodat ik mijn ervaringen en ook evt vragen hier kan delen.

TARAK