Tijdens mijn zoektocht naar een geschikte wandellocatie, kwam ik deze twee tegen : http://www.weimaraner-xperience.com/los ... he_ut.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Vijverwandeling (Hoge Vuursche, Baarn) De Vijverwandeling is een van de wandelingen in boswachterij De Vuursche (46 ha.) waar honden los mogen lopen. De route, die korter is dan de aangegeven 6 kilometer, voert door een mooi beukenbos met enkele mooie vijvers. Zeer geschikt voor honden die graag zwemmen.
Een andere mooie paaltjeslosloopwandeling is de Beukenwoudwandeling in de Lage Vuursche (start parkeerplaats Zwarteweg, Lage Vuursche). Het is een korte wandeling van ongeveer 2,5 kilometer, die een leuke aanvulling is op de Vijverwandeling. In de tuinen van het nabij gelegen Paleis Soestdijk mogen honden overigens ook loslopen. Start: parkeerplaats Hilversumsestraatweg 1, Baarn
Heeft iemand ervaring met een van deze twee locaties?
Ik zou graag willen weten of het evt rolstoeltoegankelijk is en of het daar in april/mei in de weekenden niet overdreven druk is met grote groepen honden?
De startlocatie van de vijverwandeling?
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Vijverwandeling/Beukenwoutwandeling
Moderator: moderatorteam
-
rubep
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Cane Corso en Shih Tzu
- Contacteer:
Vijverwandeling/Beukenwoutwandeling
Dani & Cirino