Hoihoi,
Ik heb me net voorgesteld in het voorstel topic, en dan komt nu al meteen mijn eerste vraagje!
Ik ben ontzettend gek op dieren, en zocht al een langere tijd een bijbaantje voor een paar uurtjes per week, zodat ik aan mijn leuke caviaatjes zelf kan gaan mee betalen .
Gister heb ik iets heel leuks gevonden, namelijk op vrijdagmiddag van 3 tot 7 gaan oppassen op de buurhond, en dan zal daar af en toe nog een avondje bijkomen. Het is dan de bedoeling dat ik de hond een half uur uitlaat, en altijd rond half 6 eten geef ivm zwakke darmen. De rest van de tijd mag ik een beetje met de hond spelen, maar ook dingen voor mezelf gaan doen zoals huiswerk ofzo, het is gewoon dat er iemand thuis is! Na afloop leg ik een briefje op de tafel met hoe het is gegaan enzovoorts!
Ohja ik ben trouwens 15 en bijna 16 jaar oud!
Wat lijkt jullie nou een leuk bedrag hiervoor per dag?
Ohja het kan wel zijn dat het hier vekeerd staat, heb nog niet alles helemaal door!
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Oppas hond.
Moderator: moderatorteam
-
Anouk&*
- geregistreerd lid