Ik heb een vraagje.
Wij wonen niet zo ver van het Drents-Friese Woud vandaan.
Maar is daar ook voldoende water waar honden mogen zwemmen?
Zoja zou iemand dan uit kunnen/willen leggen hoe je bij dat water moet komen?
M.V.G. Laura
Moderator: moderatorteam

We zijn daar al een keer geweest, maar we hebben het toen niet gezien.sjaak-k schreef:No offence, maar als je er vlakbij woont ga je toch even kijken?
Of http://www.maps.google.com" onclick="window.open(this.href);return false;
HandigLongFields schreef:Kijk anders even in dit topic: http://www.hondenforum.nl/plaza/wandele ... 88253.html
Ik heb geprobeerd om op google het optezoeken maar ik krijg alleen: dierenwinkels, dier in nood enz.. Dus waar is het precies, en heb je er misschien ook een link van ?jacq1970 schreef:ik weet dat in het bos bij Dier verschillende watertjes zijn, Bowie heeft daar in april herlijk in lopen spelen.. maar of die er nog zijn
Daar (Canadameer) mogen honden officieel niet meer komen (niet los en niet aangelijnd) en er wordt streng gecontroleerd door de boswachter. Staatsbosbeheer schijnt bezig te zijn met een hondenvijver, maar wanneer die af is?Muk schreef:Ok, op de weg van Elsloo naar Doldersum (de weg heet Canada) kom je een mooi meer tegen. Daar zwemmen veel honden los in het water. Of het officieel ook mag weet ik niet. Ik ben er in ieder geval niet op aangesproken destijds. Het meer is groot genoeg om een rustig plekje op te zoeken waar je niemand tot last bent met je zwemmende hond.

Jammer dat het daar verboden is voor honden.sypke schreef:Daar (Canadameer) mogen honden officieel niet meer komen (niet los en niet aangelijnd) en er wordt streng gecontroleerd door de boswachter. Staatsbosbeheer schijnt bezig te zijn met een hondenvijver, maar wanneer die af is?Muk schreef:Ok, op de weg van Elsloo naar Doldersum (de weg heet Canada) kom je een mooi meer tegen. Daar zwemmen veel honden los in het water. Of het officieel ook mag weet ik niet. Ik ben er in ieder geval niet op aangesproken destijds. Het meer is groot genoeg om een rustig plekje op te zoeken waar je niemand tot last bent met je zwemmende hond.
Dat is jammer, dat daar geen honden los meer mogen. Aangelijnd mocht het begin dit jaar volgens mij nog wel.sypke schreef:Daar (Canadameer) mogen honden officieel niet meer komen (niet los en niet aangelijnd) en er wordt streng gecontroleerd door de boswachter. Staatsbosbeheer schijnt bezig te zijn met een hondenvijver, maar wanneer die af is?Muk schreef:Ok, op de weg van Elsloo naar Doldersum (de weg heet Canada) kom je een mooi meer tegen. Daar zwemmen veel honden los in het water. Of het officieel ook mag weet ik niet. Ik ben er in ieder geval niet op aangesproken destijds. Het meer is groot genoeg om een rustig plekje op te zoeken waar je niemand tot last bent met je zwemmende hond.
ik bedoel diever haha... was op de laptop en daar blijven de toetsen van hangenLaura-BDA schreef:Ik heb geprobeerd om op google het optezoeken maar ik krijg alleen: dierenwinkels, dier in nood enz.. Dus waar is het precies, en heb je er misschien ook een link van ?jacq1970 schreef:ik weet dat in het bos bij Dier verschillende watertjes zijn, Bowie heeft daar in april herlijk in lopen spelen.. maar of die er nog zijn