Hallo,
ik ben Renske, 30 jaartjes jong, 2 kleine kinderen een man, een kat en een konijn en sinds dit weekend ook een hond dus.
Honden zijn altijd mijn grote liefde geweest, ik heb er altijd graag eentje gewild voor mijn gezin, maar mijn man wilde na een nare ervaring niet meer. Maar nu is het dan zover...
Vrijdag komt ik een verhaal tegen over een malthezertje van 1,5 die een ander thuis moest krijgen. En hetw as ook nog eens toevallig een paar blokken verder op. Dat moest gewoon zo zijn. Daar aan gekoen wel even getwijfeld ze is nog al schuw, bangig, maar als ze eenmaal voor mijn man op haar rug gaat liggen om gekribelt te wroden, denk ikd at het wel goed komt. Mevr. vertelt haar een half jaar te hebben, daarvoor is ze bij een foker geweest, waar veel drukte en kinderen waren die niet altijd vriendelijk met haar om gingen, daardoor is ze zo schuw. nu had mevr. nog een hondje, echt een ADHD gevalletje, dus dat ging niet goed samen. We merkte al heel gauw dat het echt een heel lief hadnje is en prima is ons gezin past, niet te groot, we wonen in eenf lat, niet bang en lief voor de kids. Dus ze ging mee....
Maar we hebben nog wel wat werk voor ons liggen waar nog genoeg adviezen voor nodig heb en daarom ben ik hier.
Zo even een korte intro, ik moet nu weg om even een 3 uurtjes te werken, man heeft een paar dagen vrij voor Lady, om haar te laten wennen, ze moet goed alleen kunnen zijn.
Groetjes Renske
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Nog een hondenliefhebber!
Moderator: moderatorteam
-
renred
- geregistreerd lid
- Mijn ras(sen): maltezer kruising (denk ik)
-
g.vercoelen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): border collie
- Aantal honden: 1
Re: Nog een hondenliefhebber!
-
Marscha39
- Vaste gebruiker
Ik ben ook nieuw. Welkom! Geduld en veel liefde en aandacht, daar kom je al een eind mee. veel plezier met je nieuwe gezinslid
groetjes
Karen
groetjes
Karen

-
Lillith
- Zeer actief
Welkom en veel plezier met je nieuwe hondje Lady