Ik ben Lonneke 26 (nog 1 week) jaar, woonachtig in Schoorl met mijn vriend en sinds 2 maanden in het bezit van een 10 maanden oude duitse herderreu. Voor mijn vriend is het de zoveelste hond, voor mij echter de eerste. Heel spannend allemaal dus. Mijn nieuwe vriend heet Berre, is behoorlijk uit de kluiten gewassen en momenteel oostindisch doof en aan het solliciteren voor slopersbedrijf. Maar dat schijnt allemaal normaal te zijn. Berre hebben we in Duitsland opgehaald bij kennel von Arjakjo. Bewust geen pup omdat dat niet handig was voor ons. Hoewel Berre nog erg pupperig is, hij heeft veel moeite gehad met wennen, is wat schrikachtig en vreemden zijn heel eng. Voor ons is het echter de liefste vriend die je je kan bedenken. Zijn oren staan nog niet rechtop, en of dit ooit nog gaat gebeuren is de grote vraag, maar ach, hij ziet er wel erg schattig uit zo.
Naast Berre hebben we nog een behoorlijk grote veestapel, maar als ik die allemaal moet benoemen dan ben ik nog wel ff bezig
Ik hoop dat ik hier veel informatie vandaan kan halen want een hond opvoeden is nog best een vak apart merk ik zo.