Ik ben Bianca, 36 jaar en woon samen met mijn man in Amsterdam. Wij hebben zelf 12 katten, 1 haan, 5 hennen en 2 honden.
Onze honden heten Truus en Trijn. Beiden zijn zij een Nova Scotia Duck Tolling Retriever (Tollers).
Truus is gevonden in Griekenland door mijn nichtje toen Truus +/- 7 weken oud was. Truus was door mensen in elkaar getrapt en had gebroken ribben, staart en poot. Na een SMS met de vraag of wij een puppie wilde hebben, hebben wij haar op Schiphol in ontvangst mogen nemen. Gelijk naar de DA en gelukkig is alles goedgekomen.
Na een paar weken stopte iemand op een fiets en zei dat wij een hele mooie Tollerpup hadden. Wij dachten eerst dat zij ergens ontsnapt was
Doordat wij een aantal Toller-eigenaren ontmoet hadden ( en ook op Tollers gepast voor een aantal dagen) en dat wij ons ongelofelijk verdiept hebben in het ras hebben wij een NSDTR-pup erbij genomen, Trijntje!!!
Trijntje is nu bijna 16 weken oud en is echt een banjer.
Truus en Trijn zijn echt een stel samen. Ze eten, spelen en slapen samen (dit hadden wij niet kunnen dromen hoe die 2 nu met elkaar omgaan).
Hiervoor hebben wij 2 herders, 1 ridgeback en een vuilinisbakkie gehad.
Ik heb jullie forum al een tijdje gelezen en vond het gezellig en interessant.
Tot schrijvens,
Groetjes, Bianca (en man Peer)
(en eenmalig)
Honden: Truus en Trijn
Katten: Dreutel, Hummel, Murmel, Karel, Kwetter, Madamekke, Cyril, Robbie, Gerrie, Mama Loe, Marie Rood en Marie Zwart
Kippen: Moeders, Tanja, Calimero, Marike en Lellebel
Haan: Jacques