Ik zit heel erg te twijfelen om een jas voor Escha aan te gaan schaffen voor straks.
Ze zal namelijk straks haar ondervacht plus bovenvacht over het algemeen eruit gooien na haar nest. Omdat ik haar op ten duur toch weer terug wil zetten in de behendigheid lijkt me dit een flinke klap op de spieren te geven als ik haar terug zet in de bench/auto noem maar op.
Ik vind het normaal niet zo nodig maar als we straks echt een strengere winter krijgen lijkt me dit niet erg goed voor haar gezondheid.
Stel ik me nu aan en moet ik het maar zo laten gaan of is het verstandig dat ik in ieder geval iets van fleece koop/maak voor haar.
En zo ja weet iemand een goedkopere maar toch warme jas/vestje te vinden want het is niet voor 'altijd' normaal heeft ze een dikke ondervacht die haar beschermt tegen wind en kou
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
vraagje omtrent jas
Moderator: moderatorteam
- EschaenStefanie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Belgische herder Tervuerense
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
- joyce83
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Boxer en Engelse Springer Spaniel
- Aantal honden: 2
Re: vraagje omtrent jas
toevallig op zooplus.nl enkele goedkopere jasjes. Zijn in elk geval regendicht dus zullen ook wel iets warmer zijn.
Misschien wel handig om even op te letten waar ze haar gaat verliezen. Als dat ook bij de buik/borst is ook eventueel denken aan een jas met buikflap. Als daar de haren blijven zitten dan zou je denk ik al kunnen voldoen met alleen een jasje wat de rug bedekt.
Mij lijkt het geen overbodige luxe hoor als ze in een koude auto moet zitten na flink gerend te hebben. Lekker warme fleecedeken in de auto kan ook al wat warmte geven.
Misschien wel handig om even op te letten waar ze haar gaat verliezen. Als dat ook bij de buik/borst is ook eventueel denken aan een jas met buikflap. Als daar de haren blijven zitten dan zou je denk ik al kunnen voldoen met alleen een jasje wat de rug bedekt.
Mij lijkt het geen overbodige luxe hoor als ze in een koude auto moet zitten na flink gerend te hebben. Lekker warme fleecedeken in de auto kan ook al wat warmte geven.
those we loved don't go away they walk beside us everyday
unseen, unheard, but always there still loved still missed still very dear
unseen, unheard, but always there still loved still missed still very dear
- krullie
- Zeer actief
ik weet niet hoe groot het moet zijn..
maar hier heb ik hem gekocht..
http://www.beestenspul.net/product/hond ... xxl-x10104" onclick="window.open(this.href);return false;
dacht misschien heb je er wat aan..
maar hier heb ik hem gekocht..
http://www.beestenspul.net/product/hond ... xxl-x10104" onclick="window.open(this.href);return false;
dacht misschien heb je er wat aan..
- EschaenStefanie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Belgische herder Tervuerense
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
ruglengte is volgens mij 60 cm.. volgens mij ze is aardig vierkant en haar schoft is 58