De honden die je opnoemt zijn allemaal heel sportieve types, die wel meer nodig hebben dan de tijd die jullie nu te besteden hebben aan wandelen per dag. Met deze honden zou je beter gaan sporten/fietsen of werken om ze voldoende uitdaging te bieden. Ook lijken ze me niet geschikt voor het leven in een kennel buiten, maar meer gezinshonden die toch het gezelschap van hun mensen nodig hebben om gelukkig te zijn. Ik vraag me af of je willekeurig welke hond zou moeten houden als die nooit naar binnen kan bij het gezin waar ze toch bij horen
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ook een voorsteltopic
Moderator: moderatorteam
- Flevo Bordertje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border terrier, terriërkruising en X wolfsgrijze keeshond/eurasiër
- Aantal honden: 3
Re: Ook een voorsteltopic
Hallo Jerome, welkom op het forum
De honden die je opnoemt zijn allemaal heel sportieve types, die wel meer nodig hebben dan de tijd die jullie nu te besteden hebben aan wandelen per dag. Met deze honden zou je beter gaan sporten/fietsen of werken om ze voldoende uitdaging te bieden. Ook lijken ze me niet geschikt voor het leven in een kennel buiten, maar meer gezinshonden die toch het gezelschap van hun mensen nodig hebben om gelukkig te zijn. Ik vraag me af of je willekeurig welke hond zou moeten houden als die nooit naar binnen kan bij het gezin waar ze toch bij horen
Maar anderen weten daar ongetwijfeld meer van! Het is heel goed dat jullie je eerst goed oriënteren voordat je een hond koopt 
-
Pluuster Bear's
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chihuahua, Oudduitse herder, Amerikaanse Haarloze Terriër, Havanezer.
- Contacteer:
Re: Ook een voorsteltopic
Hoi, welkom hier.
Hebben jullie wel al aan Naakthonden gedacht?
Die heb je in verschillende soorten, maten en kleuren, en zijn erg geschikt bij allergieën.
Wij hebben zelf b.v. een Amerikaanse Haarloze terrier.
Maar je hebt nog veel meer naaktrassen.
En verder natuurlijk naast terriervachten heb je ook de poedelvachten.
Dus gewoon een mooie koningspoedel, of labradoodle ofzoiets?
Maar elke hond houdt van gezelschap en aandacht, en helemaal met een pup zul je eerst toch een oppas moeten hebben.
Want zolang alleen zijn duurt echt een poos voordat ze dat kunnen.
Een asielhond of herplaatser was dan mischien ook een idee?
Je hebt nog een hele zoektocht te gaan denk ik,hihi, maar op dit forum kun je alvast veel info vinden.
Hebben jullie wel al aan Naakthonden gedacht?
Die heb je in verschillende soorten, maten en kleuren, en zijn erg geschikt bij allergieën.
Wij hebben zelf b.v. een Amerikaanse Haarloze terrier.
Maar je hebt nog veel meer naaktrassen.
En verder natuurlijk naast terriervachten heb je ook de poedelvachten.
Dus gewoon een mooie koningspoedel, of labradoodle ofzoiets?
Maar elke hond houdt van gezelschap en aandacht, en helemaal met een pup zul je eerst toch een oppas moeten hebben.
Want zolang alleen zijn duurt echt een poos voordat ze dat kunnen.
Een asielhond of herplaatser was dan mischien ook een idee?
Je hebt nog een hele zoektocht te gaan denk ik,hihi, maar op dit forum kun je alvast veel info vinden.