Om te beginnen met mezelf, ik ben Lotte. 17 jaar en woonachtig in Zoetermeer. Zit in het eindexamenjaar van het vwo. Behalve dat ik erg druk met paarden ben, is mijn andere hobby toch wel de honden..
Dus op naar het belangrijkste gedeelte:
Als toen nog onwetend baasje, kochten wij een hondje via marktplaats en gingen we voor de verstandige keuze door het via een fokker te doen. Helaas bleek achteraf dat ze nog niet zindelijk was, had patella luxatie aan beide achterbenen, kon absoluut niet alleen gelaten worden, had wormen en mistte ook nog een paar inentingen. Ze was 11 maanden toen ze bij ons kwam.
En nu.. Is haar naam van Bijou naar Milou veranderd, is ze bijna 4 jaar. Hebben we het over een kleine, pikzwarte keeshond van 4 kg. Milou is geopereerd aan beide achterbenen, heeft inentingen en wormenkuren gehad. Kan redelijk goed alleen zijn en is zindelijk. Ze heeft ondertussen met mij elementaire gehoorzaamheidscursus gelopen, gevorderden 1, sociale huishond heeft ze ook binnen. En over een week hopen wij onze diploma voor gevorderen 2 te halen. Dan gaan wij verder met GGB.
Ik interesseer me erg in de `hondentaal` en vandaar mijn aanmelding op het forum!