Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Wandelen in stadsparkje bij Overschie (bij r-dam airport)

Wilt u graag eens gezamenlijk wandelen met de honden, zoekt of kent u een leuke wandelroute ? Vermeld het hier !

Moderator: moderatorteam

Cyn76
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Ban dog, goldon retriever, old englisch mastiff

Wandelen in stadsparkje bij Overschie (bij r-dam airport)

Ongelezen bericht door Cyn76 »

Hoi allemaal ,...

In dat parkje bij zestienhoven (rotterdam airport) is een losloopgebied , maar alleen daar wandelen is zo saai , zijn er mensen die daar vaste tijden wandelen met de hond , zo ja dan vinden ik en Bumper het wel leuk om ons gezellig er bij te voegen...als jullie of jij dat ook leuk vind natuurlijk....!!! :lol1:
Bumper is een grote iets wat lompe geholpen dame , die over het algemeen met groot of klein honden formaat wil spelen.....dus zou het leuk vinden om wandelmaatjes voor mezelf en voor Bumper te vinden :lol1:
Als je van dieren gaat houden leer de mensen kennen!!!
Afbeelding
Jeannettebo
Zeer actief
Aantal honden: 2

Re: Wandelen in stadsparkje bij Overschie (bij r-dam airport)

Ongelezen bericht door Jeannettebo »

dat is bij mij om de hoek, ik woon in overschie. Ik las dat Bumper een teef is, dat moet zeker goed gaan met Bo.
Je kan een wandeling ook heel goed uitbreiden door aan het eind van het park de a13 over te steken en dan het hazenpad langs de schie nemen.
Ik wil zeker eens met je wandelen, vanaf volgend weekend ben ik zowiezo 2 weken vrij, as vrijdag kan ik ook
Afbeelding
Cyn76
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Ban dog, goldon retriever, old englisch mastiff

Re: Wandelen in stadsparkje bij Overschie (bij r-dam airport)

Ongelezen bericht door Cyn76 »

Jeannettebo schreef:dat is bij mij om de hoek, ik woon in overschie. Ik las dat Bumper een teef is, dat moet zeker goed gaan met Bo.
Je kan een wandeling ook heel goed uitbreiden door aan het eind van het park de a13 over te steken en dan het hazenpad langs de schie nemen.
Ik wil zeker eens met je wandelen, vanaf volgend weekend ben ik zowiezo 2 weken vrij, as vrijdag kan ik ook
Sorry dat ik nu pas reageer...ben een beetje ziek geweest....maar het lijkt me idd leuk om een keer samen te gaan wandelen daar...of vaker hahah...ik begrijp dat je aan komende week vakantie hebt???
Ik vanaf dinsdag wel afspreken...lijkt me leuk ...echt!!!
Ik hoor het wel wat jou opties zijn...leuk!!!!
Als je van dieren gaat houden leer de mensen kennen!!!
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Wandelen met de hond”