Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Hallo allemaal even voorstellen

We vinden het leuk als iedereen zich even voorstelt.
Dat kan in dit forumonderdeel

Moderator: moderatorteam

Gesloten
Frida van der Hoek

Hallo allemaal even voorstellen

Ongelezen bericht door Frida van der Hoek »

Hallo allemaal, mijn naam is dus Frida, ik ben 46 en heb een LAT-relatie sinds 2 jaar.
Nog maar kort geleden is mijn hond een Rottweiler genaamd Luco in zijn slaap overleden, een hartstilstand.

Omdat ik me geen raad weet zonder hond maar inmiddels wegens een verhuizing (trappen lopen!!) geen grote hond meer kan hebben heb ik me hier ingeschreven, want hoe nu verder??? Geen hond meer is geen optie!!
Terwijl ik dit schrijf zit ik met een knoop in mijn maag, ik moet nog zo wennen aan het feit dat mijn lieverd er niet meer is en jank mijn ogen uit mijn kop :(

Ach neem toch een nieuwe wordt er dan snel gezegd.. misschien over een poosje maar wat voor soort hond dan; wie weet kom ik hier wat verder. Nu heb ik echt geen idee en ik (eigenlijk wij, alles wat ik zeg geldt ook voor mijn vriend) er ook nog niet echt aan toe maar toch een leven zonder honden.... Ik ben bijna altijd thuis en liep uren per dag met mijn hond, hij hield ook erg van zwemmen, kortom ik mis hem heel erg, hij was echt 10 jaar lang 24/7 een deel van mijn leven letterlijk, ik weet me geen raad met alle tijd die ik over heb, mis de wandelingen en zijn lieve kop op mijn schoot, net riep ik hem nog en denk dan o nee... hij is er niet meer.. :(

Maar goed, zo gaan die dingen en hij heeft een heerlijk leventje gehad, nooit ziek dus eigenlijk moet ik niet zeuren maar o wat is het moeilijk, zeker als mijn vriend er ivm werk niet is, zoals dit weekend.
Zo, nu even rondkijken en nogmaals proberen wat fotoos van mijn mooie lieverd te plaatsen!
SannePP
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herder-x-Border Collie en een Kretenzer Worsthond
Aantal honden: 1
Contacteer:

Re: Hallo allemaal even voorstellen

Ongelezen bericht door SannePP »

Welkom Frida!

Wat naar dat Luco zo plots is overleden. Natuurlijk heb je er nog veel verdriet van! :( Probeer het allemaal rustig een plaatsje te geven.

Dan merk je vanzelf wanneer je toe bent aan een andere hond, dat komt wel!
RIP Cena :roos:
    Flevo Bordertje
    Zeer actief
    Mijn ras(sen): Border terrier, terriërkruising en X wolfsgrijze keeshond/eurasiër
    Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Flevo Bordertje »

Wat verdrietig dat je hond zo plotseling is overleden :( Heel veel sterkte :roos: Als je zover bent, kun je hier vast hulp vinden in het zoeken naar een geschikt ras.
    Job
    Zeer actief

Ongelezen bericht door Job »

Sterkte!
    Als je het wandelen erg mist kan je misschien gaan wandelen
    met de honden van een plaatselijk asiel?
    Die zullen dat maar wat graag willen!
    https://www.facebook.com/Hope-for-Spani ... 355896998/
    Geen woorden maar daden, blaten kan iedereen.
    Frida van der Hoek

Job schreef:Sterkte!
    Als je het wandelen erg mist kan je misschien gaan wandelen
    met de honden van een plaatselijk asiel?
    Die zullen dat maar wat graag willen!
    Dat is een goed idee!! Ik ga maandag kontakt opnemen met het dierenasiel, en ik denk er over om me aan te bieden als hondenoppas in het bejaardenhuis bij mij om de hoek, veel ouderen met kleinere honden die misschien blij zijn met een uitlaatster als er straks een pak sneeuw ligt! Zo ben ik toch bezig met honden en kan ik er wellicht voor zorgen dat er hondjes bij hun baas kunnen blijven, het komt immers voor dat mensen op leeftijd even niet uit de voeten kunnen en ik doe het graag! Bedankt voor de tip!!
    Frida van der Hoek

Flevo Bordertje schreef:Wat verdrietig dat je hond zo plotseling is overleden :( Heel veel sterkte :roos: Als je zover bent, kun je hier vast hulp vinden in het zoeken naar een geschikt ras.
    Dankjewel voor je medeleven, dat doet me goed! Fijne dag :D
    Gesloten

Terug naar “Voorsteltopics”