Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

HELP

We vinden het leuk als iedereen zich even voorstelt.
Dat kan in dit forumonderdeel

Moderator: moderatorteam

Gesloten
SannePP
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herder-x-Border Collie en een Kretenzer Worsthond
Aantal honden: 1
Contacteer:

Re: HELP

Ongelezen bericht door SannePP »

Hoi! Welkom!

Wat vervelend dat ze zo vechten. Wat voor karakter hebben beide hondjes? En wat gebeurd er als ze vechten? Hoe ver gaan ze?
RIP Cena :roos:
    Naima
    Zeer actief
    Mijn ras(sen): Labradinges
    Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Naima »

Heb je bewust voor een 2e teef gekozen? Ik weet wel dat bullen erg vasthoudend kunnen zijn letterlijk en figuurlijk dus gevechten zou ik idd echt proberen te voorkomen. Heb je er al een gt oid bij gehad?
    Mozes (juni ‘20) en in Golden memory Lotus (juli ‘11 - juli ‘20)
    Hanneke2
    Zeer actief
    Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Hanneke2 »

Tsja.

Ik had bij een (Engelse?) bullteef nooit een tweede teef geplaatst, daar krijg je bloed van tot aan je plafond, is de ervaring van een kennis.

Waarom heb je deze combinatie gekozen?
    Hanneke, Toto, Tika en Pindapoes
    dagmar88
    Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

Manny schreef:We hebben twee bullen waarvan de jongste 6 maanden is. De andere is 2 jaar. Het zijn beiden teven en kunnen niet met elkaar los, want dan wordt het vechten.
    Vandaag is het zelf zover dat de pup mij in mijn been gebeten heeft en dat het gehecht moest worden. Ik snap het niet van een pup. Ze is eigenlijk heel lief, maar iets klopt er niet.
    Ik weet niet wat ik ermee aan moet. Heeft iemand ervaring met twee vechtende bullen of iets anders?? Ik weet het niet meer. :(
    Is het van je pup geen redirectie? Ik vermoed dat beide dames behoorlijk wat spanning voelen en dat de 'pup' die spanning op jouw been heeft losgelaten.
    Het lijkt mij helemaal geen ideale situatie en zeker niet relaxed voor jou. Die pup is vast al een behoorlijke meid en kan al aardig wat schade aanrichten...

Ik denk dat het tijd is om snel een beslissing in het belang van de honden: óf je zorgt dat je ze permanent kunt scheiden, dus dat ze binnenshuis in verschillende ruimten zijn en je apart met ze wandeld, óf je zoekt een ander huisje voor de pup.
    Ze is nog jong en er zijn genoeg mensen op zoek naar een leuk bulletje, dus ook als ze niet meer terug naar de fokker zou kunnen vind ze vast een gouden mandje.
    Op het forum zijn ook genoeg mensen die je daarbij kunnen helpen.

Een hele moeilijke beslissing om te moeten maken :(:

Veel succes!
    Demi
    Zeer actief
    Mijn ras(sen): Rottweilers en het Kenzo, Izzy en Ivy ras!
    Aantal honden: 4
    Contacteer:

Ongelezen bericht door Demi »

Ik heb helaas ervaring met knokkende rottweiler teven en dat werd steeds erger. De verwondingen waren op het laatst heel heftig. Ik heb ze permanent gescheiden in huis ze konden niet meer samen. Ja het kon maar dan moet je er zo dicht op zitten dat was voor mij niet te doen.
    Sterkte ermee ik weet helaas hoe moeilijk dit is
    Lieve lieve Lila, Calsey, Damien en Donja, ik mis jullie..
    Flevo Bordertje
    Zeer actief
    Mijn ras(sen): Border terrier, terriërkruising en X wolfsgrijze keeshond/eurasiër
    Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Flevo Bordertje »

Welkom op het forum :ok: Wat een vervelende toestand. Ik heb er geen ervaring mee, maar hoop dat je snel een goede oplossing vindt.
    Gesloten

Terug naar “Voorsteltopics”